Final Fantasy 16 Development

ساخت Final Fantasy 16 در مراحل پایانی خود است

توسعه Final Fantasy 16 پیشرفت خوبی دارد

Final Fantasy 16 در مراحل پایانی توسعه خود قرار دارد. علیرغم اینکه زمانی که پلی استیشن ۵ برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد، معرفی شده بود، اما از آن زمان دیگر هیچ خبر دیگری از بازی را ندیده ایم، فقط هر چند ماه یکبار به روزرسانی های کوچکی را از تیم سازنده می شنویم. آخرین موردی که در مورد توسعه بازی شنیدیم در ماه اکتبر بود، زمانی که یوشیدا گفت که سناریوی اصلی “تقریبا کامل است”.

FinalFantasy16

به لطف نظری که یوشیدا در یادداشت های مجموعه Final Fantasy به مناسبت ۳۵ سالگی UNIQLO داد، اکنون می دانیم که پیشرفت بازی در حال حاضر بسیار بیشتر از پایان سال گذشته است. همانطور که توسط aitaikimochi ترجمه شده است، Yoshida Naoki تهیه کننده Final Fantasy 16 گفت:

“ما در آخرین مراحل ساخت بازی دنباله ای جدید خود، Final Fantasy 16 هستیم. هدف ما ارائه یک بازی جامع و پر از داستان های مختلف و گیم پلی مناسب است.”

FinalFantasy 16 - 1

Yoshi-P در ادامه کمی در مورد داستان بازی صحبت کرد و گفت:

“برخلاف یک بازی آنلاین که بازیکنان زیادی را به طور همزمان درگیر می کند، Final Fantasy 16 تجربه متفاوتی را ارائه می دهد که روی هر بازیکن تمرکز می کند و شما را در داستان غوطه ور می کند. من فکر می کنم این یک داستان کامل و با جزئیات است. برای کسانی که بزرگ شده اند و متوجه شده اند که واقعیت با شما مهربان نیست و از فاینال فانتزی دور شده اند، امیدواریم که Final Fantasy 16 یک بازی باشد که بتواند علاقه ای که زمانی به این سری بازی را داشتی از نو بازگرداند.”

Final-Fantasy-XVI

با در نظر گرفتن نظرات یوشیدا در مورد بازی که اکنون به پایان توسعه خود نزدیک شده است، و آنچه او در مورد این بازی در اواخر سال گذشته می گفت، به نظر می رسد به احتمال زیاد عرضه آن در سال ۲۰۲۲ وجود داشته باشد. Square Enix مراقب بوده که هیچ نوع تاریخی برای این بازی تا زمانی که به پایان نزدیک شود ارائه نکند، اما به نظر می رسد که ما به نوعی رونمایی از  یک انتشار بزرگ نزدیک می شویم.

نظر شما چیه؟ مشتاق اومدن نسخه بعدی این عنوان هستید؟

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x