skin Fortnite کاپیتان آمریکا را برای 4 ژوئیه برمی گرداند.

skin Fortnite کاپیتان آمریکا را برای ۴ ژوئیه برمی گرداند.

Fortnite

کاپیتان آمریکا مارول برای جشن چهارم ژوئیه به فروشگاه اقلام Fortnite به همراه مجموعه ای از لوازم cosmetic جشن بازگشته است.

fortnite

برای اولین بار از دسامبر ۲۰۲۱، کاپیتان آمریکا مارول راه خود را به فروشگاه اقلام Fortnite باز خواهد کرد. بازیکنان زمان محدودی برای گرفتن Captain America و همچنین چند لوازم cosmetic درون بازی جشن دارند تا چهارم ژوئیه را امروز در Fortnite جشن بگیرند.

اولین Avenger مارول در طول کراس اوور بتل رویال با مارول در Chapter 2 فصل ۴ به Fortnite معرفی شد. این بازی که به عنوان فصل چهاردهم بازی شناخته می شود، به عمق گالاکتوس فرو رفت و به دنبال این بود که قدرت رویداد Zero Point را ببلعد. اپیک گیمز با استقبال کامل از این درگیری، Battle Pass و فروشگاه درون بازی را با لوازم آرایشی مرتبط با مارول پر کرد تا به بازیکنان حس کامل بودن یک شخصیت مارول را بدهد که به سمت یک درگیری قریب الوقوع با نیرویی غیرقابل توقف حرکت می کند.

باندل Captain America 2000 V-Bucks برای بازیکنان هزینه خواهد داشت و شامل موارد زیر خواهد بود:

  • لباس کاپیتان آمریکا
  • پروتو آدامانتیوم سپر پشتی
  • ابزار برداشت سپر پروتو آدامانتیوم

فروشگاه آیتم همچنین دارای تعداد زیادی لوازم cosmetic مرتبط با تعطیلات مانند پوشش تفنگ “Fireworks” یا لباس “Fireworks Team Leader” برای بازیکنانی است که ممکن است به دنبال این باشند که با بیان خود در بازی تعطیلات را انجام دهند.

Fortnite

Fortnite از همان روزهای اولیه خود که با نام Save the World شروع به کار کرد، به شدت رشد کرده است. معرفی کراس اوور مارول در Chapter 2 فصل ۴ برایFortnite بسیار بزرگ بود و فضای زیادی را برای کراس اوورهای آینده فراهم کرد زیرا بازیکنان شاهد بوده اند افرادی مانند Hawkeye و Kate Bishop دارای Skin های خاص خود هستند زیرا دنیای سینمایی مارول به تکامل خود ادامه می دهد.

با شخصیت های جدید بازیکنان همچنین کراس اوورهای مشابهی با مضمون قهرمانی را تجربه کرده اند که DC Universe را به نمایش گذاشته اند و به طرفداران این فرصت را می دهد تا به عنوان خود بتمن در اطراف پرسه بزنند.

خارج از قلمرو ابرقهرمانان و تبهکاران، Fortnite لوازم cosmetic درون بازی خود را گسترش داده است تا مخاطبان بیشتری را جذب کند. اخیراً به ناروتو مجموعه ای از Skin های خاص خود داده شده است و آخرین فصل یکی از نمادین ترین شخصیت های شرور تمام دوران در Darth Vader را نشان می دهد. همچنین کراس اوورهایی با هنرمندان مختلف موسیقی مانند تراویس اسکات و آریانا گرانده با محتوای اضافی درون بازی مانند اجرای زنده و همچنین کراس اوورهایی با مارک هایی مانند لوازم  Fortnite x Jordan cosmetic برای همه علاقه مندان به ورزش وجود داشته است.

بازگشت کاپیتان آمریکا به فروشگاه اقلام یک راه عالی برای جشن گرفتن چهارم ژوئیه از طرف Epic Games است. حتماً امروز وارد سیستم شوید و کاپیتان را قبل از اینکه لوازم آرایشی او در آینده قابل پیش بینی روی یخ گذاشته شود، بگیرید.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Fortnite هم اکنون برای اندروید، PC, PS4, PS5, Switch, Xbox One, and Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام اسيكن كاپيتان آمريكا تا كي هستش

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x