Epic Game ممکن است لاک پشت های نینجا را به Fortnite اضافه کند.

Epic Game ممکن است لاک پشت های نینجا را به Fortnite اضافه کند.

یک گزارش مهم جدید ادعا می‌کند که Epic Games با Paramount همکاری می‌کند تا شخصیت‌های جدیدی از جمله لاک‌پشت‌های نینجا را به Fortnite بیاورد.

Fortnite ninja ramuus

در سال ۲۰۲۱، Epic Games

به سرعت تلاش‌های مشارکت خود را برای آوردن شخصیت‌ها و داستان‌های جدید به Fortnite گسترش داد. این شامل مشارکت با شرکت‌های کامیک مانند دی‌سی کامیک و مارول، نوازندگانی مانند آریانا گرانده، همکاری‌های ادامه‌دار فیلم مانند جنگ ستارگان و ماتریکس و بسیاری دیگر می‌شود. برای طرفداران Fortnite که فکر می‌کردند در سال ۲۰۲۲ سرعت کارها کاهش می‌یابد، گزارش جدیدی به همکاری بزرگ Epic Games با Paramount اشاره می‌کند که می‌تواند لاک‌پشت‌های نینجا و غیره را به نبرد رویال بیاورد.

این گزارش از سوی یک افشاگر و شایعه‌نویس قابل اعتماد، Shpeshal_Nick از پادکست XboxEra منتشر شده است. در ضبط اخیر، Shpeshal_Nick می گوید که او فهمیده است Epic Games و Paramount اخیرا قراردادی امضا کرده اند. این همکاری برای آوردن ویژگی های Paramount به Fortnite در آینده است. با این حال، تنها مثال خاصی که Shpeshal_Nick می تواند ذکر کند، لاک پشت های نینجا است. منابع Shpeshal_Nick ناشناس مانده اند و فقط می گویند که او این خبر را “شنیده” است و آن را به یک شایعه تبدیل کرده است.

 

Fortnite ramuss brrr

در حالی که میزان همکاری بین

Epic Games و Paramount نامشخص است،با امدن عکس و تیزر های جدید Paramount، برخی احتمالات متقاطع را نشان می‌دهد. Paramount در حال حاضر فیلم جدید ۸ و Scream، Mission Impossible 7 ، فیلم بعدی Star Trek، و همچنین فیلم‌هایی در مجموعه‌های Transformers، Dungeons & Dragons، GI Joe، Beavis and Butt-Head و Top Gun را منتشر می‌کند.

اما محتمل‌ترین دارایی این مشارکت، تولید فیلم‌های نیکلودئون توسط Paramount است، زیرا نیکلودئون نیز متعلق به شرکت مادر ViacomCBS ،Paramount است. لیست دارایی‌های موجود در آن شامل باب اسفنجی، آواتار: آخرین بادافزا و ده‌ها کارتون دیگر، از جمله لاک‌پشت‌های نینجا است. با توجه به عدم شفافیت در مورد مشارکت با Epic Games، میزان دسترسی به ویژگی‌های Nickelodeon مشخص نیست، اما حتی تعداد کمی از آنها یک فرصت متقاطع هیجان‌انگیز برای Fortnite خواهند بود.

بدیهی است که در طرح بزرگ، Fortnite بدون این همکاری با Paramount کاملاً خوب خواهد بود. خرید Teenage Mutant Ninja Turtles، SpongeBob یا هر ویژگی دیگری بزرگتر یا کوچکتر از بسیاری از کراس اوورهای دیگر Fortnite نخواهد بود. اما بدون توجه به این موضوع، هنوز هم چیز بسیار جالبی است و بازیکنان Fortnite از محتوای جدید قدردانی خواهند کرد.

Fortnite

در مورد اینکه چه زمانی بازیکنان Fortnite می توانند انتظار دیدن لاک پشت های نینجا یا هر محتوای متقاطع دیگری از Paramount را داشته باشند، احتمالاً یک یا چند فصل دورتر است. تولید محتوای جدید به زمان نیاز دارد، حتی اگر در اولویت تیم توسعه باشد. به علاوه، همیشه این احتمال وجود دارد که این شایعه درست نباشد یا برنامه ها تغییر کنند. منتظر اطلاعات بیشتر در سال ۲۰۲۲ باشید.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x