God Of War

سریال God Of War ساخته میشود

پای God Of War هم به تلوزیون باز شد!

God Of War

طبق گزارش ددلاین، Amazon Prime Video در آستانه امضای یک اقتباس تلویزیونی از God Of War است. PlayStation Productions( زیرمجموعه فیلم و تلویزیون جدید بخش بازی سونی)اخیراً مشغول بوده و Uncharted را به صفحه نمایش بزرگ سینما آورده و همچنین کار بر روی The Last of Us و Twisted Metal را آغاز کرده است و به نظر می رسد که God of War در ردیف بعدی قرار دارد.

ددلاین می گوید Amazon Prime Video در حال مذاکره برای این سریال است که توسط مارک فرگوس و هاک اوستبی از The Expanse و Rafe Judkins تهیه کننده اجرایی The Wheel of Time هدایت می شود. تلویزیون سونی پیکچرز نیز مشارکت خواهد کرد، در حالی که استودیو آمازون احتمالاً با فرض انجام معامله، تولید مشترک خواهد کرد.

God Of War

این اولین اقتباس جدید بازی ویدیویی نیست که توسط استودیو آمازون در نظر گرفته شده است. این گروه در حال حاضر روی مجموعه‌های Fallout و Mass Effect کار می‌کنند که از دو بازی بسیار محبوب دنیای گیم به شمار می آیند.

به طور مشابه، آمازون تنها استودیویی نیست که به دنبال بازی برای محتوای جدید است: Halo در Paramount+ در حال حاضر برای دو فصل سریال Halo ایمن شده است، علیرغم اینکه هنوز اولین فصل آن منتشر نشده است. Dungeons & Dragons، Cuphead، Earthworm Jim و Nier: Automata تنها تعدادی از عناوین دیگری هستند که اقتباس‌هایی در دست ساخت دارند.

God Of War

Sony Santa Monica بازی  God of War را منتشر کرد، تصویری دوباره از این فرنچایز که بیش از ۱۶ سال طول می‌کشد. این فیلم به‌خاطر داستان بالغ و جهت‌گیری روایی جدیدش مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. این فرنچایز اکنون بر روی خدای یونانی کریتوس و پسرش آترئوس متمرکز است که در سراسر جهان برای ملاقات با خدایان و هیولاها سفر می کنند. بازی بعدی این سری با نام God of War: Ragnarok در سال ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه این سریال مشخص نیست، البته به نظر نمیرسد به این زودی ها کارش تموم شود!

نظر شما چیه؟ دوست دارید سریال God Of War رو بسازن؟ یا بد تر هرچی خاطره خوب داریم رو خراب میکنن؟

 

 

اخبار دنیای گیم رو در گیمریما بخونید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x