Microsoft Sreaming Device

Microsoft برنامه دارد تا یک دستگاه استریم Xbox عرضه کند!

Xbox

به گفته افرادی که با این موضوع آشنا هستند، Microsoft قصد دارد وارد تجارت استریم بازی ها شود. طبق گزارش VentureBeat، شرکت Microsoft در ۱۲ ماه آینده قصد دارد یک دستگاه استریم بازی ابری ایکس‌باکس را عرضه کند که می‌تواند شبیه به Roku Puck یا Amazon Fire TV Stick باشد.

 

این گزارش اعلام می‌کند که این دستگاه به کاربران این امکان را می‌دهد که نه تنها بازی‌های موجود از طریق Xbox Game Pass Ultimate، بلکه فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را نیز استریم کنند.

اما این فقط یک دستگاه فیزیکی نیست؛ گفته می‌شود تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ یک برنامه استریم ایکس باکس برای مجموعه‌های خودشون دریافت می‌کنند. مانند استریم استیک ها، آن نیز در طی ۱۲ ماه آینده عرضه خواهد شد.

Phil Spencer

اگر Microsoft این دستگاه را تولید کند، تعجب آور نخواهد بود. در سال ۲۰۱۶ در E3، فیل اسپنسر اعلام کرد که چشم‌انداز بازی در حال تغییر است و در حالی که کنسول‌ها بخش عمده‌ای از اکوسیستم باقی می‌مانند، اکثر مردم بازی‌ها را بر روی بیش از یک دستگاه انجام می‌دهند و طرز فکر ما در مورد بازی تغییر می‌کند.

“در ایکس باکس، ما می‌خواهیم دنیایی را ارائه دهیم که در آن آزادی و انتخاب بیشتری برای انجام بازی‌هایی که می‌خواهید، با افرادی که می‌خواهید، در دستگاه‌هایی که می‌خواهید داشته باشید. جهانی که در آن بتوانید بدون مرز بازی کنید. دنیایی فراتر از نسل‌ها”

Xbox

این شرکت با ابتکار بازی های ابری خود، که هر ماه بازی های بیشتری به آن اضافه می شود، به قول خود عمل می کند. و اخیراً، Xbox Cloud Gaming فورتنایت را به این سرویس اضافه کرده است که به شما امکان می دهد آن را به صورت رایگان در iOS، Android و PC بازی کنید.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عاللییییی

مرسی پسر هر محتوا دیگه ای از هر بازی دیگه ای خواستی برامون کامنت کن

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x