January

بازی های جدید گیم پس ژانویه ۲۰۲۲

Xbox Game Pass سه بازی شگفت‌انگیز را برای January 2022 اضافه می‌کند

مایکروسافت با افزودن سه بازی جدید به سرویس بدون هیچ گونه اعلام قبلی، مشترکین Xbox Game Pass را غافلگیر کرد.

مایکروسافت از آن زمان تائید کرده است که بازی‌های بیشتری در ژانویه ۲۰۲۲ با Embr، Mass Effect: Legendary Edition و Outer Wilds در تاریخ ۶ ژانویه به Xbox Game Pass عرضه می‌شوند. Spelunky 2 و The Anacrusis در ۱۳ ژانویه در دسترس خواهند بود.

مایکروسافت به طور منظم بازی‌های جدیدی را به سرویس اشتراک Xbox Game Pass خود اضافه می‌کند، و اکنون اولین بازی‌های جدید Xbox Game Pass را برای سال ۲۰۲۲ اضافه می‌کند. شاید به دلیل تعطیلات، مایکروسافت هیچ یک از بازی‌های جدید Xbox Game Pass را در سال ۲۰۲۲ معرفی نکرده است. پیشروی کنید، و به مشترکین سه بازی غافلگیرکننده برای بررسی می‌دهد. و بهتر از آن، هر سه بازی در زمان عرضه اولیه بازخوردهای مثبتی را به دست آوردند.

از ۴ ژانویه ۲۰۲۲، مشترکین Xbox Game Pass می‌توانند Gorogoa، Olija، و The Pedestrian را بدون پرداخت هزینه اضافی بررسی کنند. هر سه بازی در طیف Xbox Game Pass در دسترس هستند، به این معنی که طرفداران می‌توانند آن‌ها را از طریق Cloud، کنسول‌های خانگی خود و رایانه شخصی بازی کنند. مایکروسافت معمولا تاریخ حذف بازی‌های جدید Xbox Game Pass را اعلام نمی‌کند، اما این احتمال وجود دارد که این عناوین حداقل یک سال در این سرویس باقی بمانند.

برای کسانی که با این بازی ها آشنایی ندارند، Gorogoa یک بازی پازلی است که در سال ۲۰۱۷ توسط Jason Roberts و Annapurna Interactive منتشر شد. این بازی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و جوایز متعددی را از آن خود کرد، و آن را به یکی از جدیدترین افزوده‌های جدید به مجموعه Xbox Game Pass در ژانویه ۲۰۲۲ تبدیل کرد.

Gorogoa – January 4

Olija – January 4

The Pedestrian – January 4

Mass Effect: Legendary Edition (Xbox Game Pass Ultimate/PC Game Pass) – January 6

منتظر نقد و بررسی این بازی از گیمریما باشید

Mass Effect Legendary Edition مجموعه ای از بازی های ویدئویی در سه گانه Mass Effect است: Mass Effect، Mass Effect 2 و Mass Effect 3. این بازی توسط BioWare توسعه یافته و توسط Electronic Arts منتشر شده است. هر سه بازی با پیشرفت‌های بصری و پیشرفت‌های فنی بازسازی شدند

Embr – January 6

Outer Wilds – January 6

Outer Wilds یک بازی اکشن ماجراجویی در سال ۲۰۱۹ است که توسط Mobius Digital ساخته شده و توسط Annapurna Interactive منتشر شده است. این اولین بار برای مایکروسافت ویندوز، ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ در سال ۲۰۱۹ با انتشار برنامه ریزی شده پورت نینتندو سوییچ منتشر شد.

OW

Spelunky 2 – January 13

The Anacrusis – January 13

بسیاری Gorogoa را یکی از بهترین بازی‌های عرضه شده در سال ۲۰۱۷ می‌دانند، اما Olija و The Pedestrian عناوین بسیار جدیدتری هستند. Olija در زمان نگارش این مقاله هنوز یک ساله نشده است و The Pedestrian به تازگی اولین بازی خود را برای Xbox به عنوان یک بازی روز اول انجام می دهد. هر دو بازی پلتفرمر هستند، با Olija یک سبک هنری یکپارچهسازی با سیستمعامل و The Pedestrian کلاه خود را به یک حیله آویزان می کند که در آن بازیکنان باید به عنوان یک شکل چوبی در دنیای بازی حرکت کنند، در حالی که چالش های پلتفرمینگ را تکمیل می کنند و معماها را حل می کنند.

GPJ2022

هر سه این گیمرهای جدید Xbox Game Pass با استقبال خوبی از سوی منتقدان مواجه شدند و باید به مجموعه Xbox Game Pass اضافه شوند. مایکروسافت در زمان نگارش این مقاله، دامنه کامل برنامه‌های Xbox Game Pass ژانویه ۲۰۲۲ خود را فاش نکرده است، بنابراین ممکن است بازی‌های جدید بیشتری در اواخر این ماه برای مشترکین در راه باشد. در حال حاضر، مشترکین Game Pass می توانند Gorogoa، Olija و The Pedestrian را بررسی کنند.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x