Cyberpunk

شایعات آپدیت ۱٫۵ Cyberpunk 2077

اکنون که سه ماهه اول ۲۰۲۲ است، باید انتظار داشته باشیم که CDPR شروع به صحبت در مورد مراحل بعدی Cyberpunk 2077 کند، زیرا در این زمان است که آنها قول دادند که نسخه‌های نسل بعدی این بازی همراه با یک پچ بزرگ عرضه شود. ما همچنین می دانیم که آنها روی DLC بزرگتر کار می کنند تا در آینده منتشر شوند.

خب، طبق یک افشای ادعایی جدید، اطلاعاتی در مورد هر دوی این تلاش‌ها وجود دارد که به‌طور مبهم به نظر می‌رسد، اما منبع آن شخصی در ۴chan است که ادعا می‌کند اطلاعات داخلی دارد. ما شاهد بوده‌ایم که این نشت‌ها در طول سال‌ها به هر طریقی انجام شده است، و این می‌تواند فقط حدس‌هایی مبتنی بر شایعات موجود باشد. اما بیایید آنچه را که در اینجا ارائه شده است مرور کنیم.

اما رادک گرابوفسکی، مدیر روابط عمومی جهانی CDPR، این نشت را بررسی کرده است و به من گفته است که “این چیز جمع نمی شود.” سعی خواهم کرد ببینم آیا او می تواند به من بگوید که آیا این بدان معناست که هیچ کدام از اینها در راه نیست، یا فقط برخی چیزها اشتباه هستند. برخی از جنبه‌های این موضوع مستقیماً از فایل‌های دیتامین استخراج می‌شوند، بنابراین بعید به نظر می‌رسد که هیچ چیزی در اینجا در پچ یا DLC بعدی نشان داده نشود.

Cyberpunk 2077 نسل بعدی/پچ ۱٫۵ به عنوان یک انتشار جدید برای بازی تلقی می شود. نام بازی به Cyberpunk 2077: Samurai Edition تغییر خواهد کرد

CDPR یک لایو بزرگ در ماه فوریه انجام خواهد داد تا پچ جدید، انیمه Cyberpunk و اولین الحاقیه را فاش کند.

ویژگی‌های پچ جدید: آرایشگاه‌ها، گاراژ، هوش مصنوعی بهبودیافته، سیستم transmog، تعادل مجدد کامل سیستم لوت، رابط کاربری جدید

CP2077 2

این می‌تواند آن را به سنگین‌ترین پچ تا به امروز تبدیل کند، اما با توجه به مدت زمانی که از آخرین وصله در آن نقطه می‌گذرد، غیرقابل قبول نیست. آرایشگاه ها، گاراژ و ترانس ماگ از زمان راه اندازی درخواست های رایج بوده اند. آنها قبلاً بهبودهایی در هوش مصنوعی انجام داده اند و شنیده ام که این برای آنها یک اولویت است. تعادل مجدد کامل سیستم غارتگر… جاه طلبانه به نظر می رسد، همانطور که UI جدید نیز همین کار را می کند، اگرچه این می تواند معنایی داشته باشد (مثلاً، آنها UI را برای ورودی های مجله دوباره تغییر دادند).

DLC رایگان وعده داده شده همراه خواهد بود و شامل ۴ سلاح جدید، New Game Plus، شخصی سازی آپارتمان، گیگ های جدید است.

هزاران چیز کوچک مانند جودی و پانام در طول بازی برای شما پیام‌های متنی بیشتری ارسال می‌کنند

اولین گسترش در پاسیفیکا اتفاق می افتد که در واقع بسیار بزرگ است

CP2077 3

در جایی که “combat zone” نامیده می شود، قدم می زنید و کوئست انجام می دهید.

منطقه جنگی توسط دو باند جدید مبارزه می‌شود: Bozos (روان‌شناس دلقک خشن با حس شوخ‌طبعی بیمار) و باندی به نام Slaughterhouse (فاشیست‌های روانی خشن). قدم زدن در منطقه جنگی بسیار الهام گرفته از بازی STALKER است.

خوب بالاخره به چیزی رسیدیم که قبلاً نشنیده بودم. این به نظر کمی شبیه چیزی خارج از The Division است. بسته به نحوه مدیریت آن، می تواند به عنوان نوعی مزرعه غارت پایان بازی عمل کند، زیرا این چیزی است که Cyberpunk ندارد، زیرا وقتی همه باندهای دشمن را پاک کنید، به سختی چیزی برای مبارزه وجود دارد. اگر این مبارزه مداوم و بی پایان باشد، این چیزی است که بازی از دست داده است.

Cyberpunk مینی بازی شبه Gwent خود را دریافت می کند، این بازی شامل رفتن به فضای مجازی و کنترل و جمع آوری هیولا است که می توانید مانند مبارزات JRPG ارسال کنید، همچنین دارای چند نفره است. یکی از هیولاها شبیه درو است، یکی دیگر که من دیدم شبیه یک oni است،

CP2077

دی ال سی دیگری در مراحل اولیه برنامه ریزی است، اما تنها در صورتی منتشر می شود که اولین گسترش موفقیت آمیز باشد.

این بود از شایعات آپدیت ۱٫۵ Cyberpunk 2077 امیدوارم هر چه زود تر این پچ رو معرفی کنن تا اون موقع ی سری به صفحه نقد و بررسی ما بزنید ممنون از توجهتون.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x