نمرات بازی Gran Turismo 7

نمرات و نقد های بازی Gran Turismo 7

بازگشت شکوهمندانه سری بازی های Gran Turismo ؟؟

Gran Turismo 7

Polyphony Digital به دلیل تولیداتش در بازی های Gran Turismo شناخته شده است. این استودیو چه در بازآفرینی مسیرهای خیابانی ساحلی الهام گرفته از کالیفرنیا، چه در ارائه دیدگاه خاص خود در مسیرهای درختکاری شده در محیط های اروپایی و یا در ایجاد آسفالت، بهتر از هر چیزی که تا به حال با چشم غیر مسلح خود دیده اید، عالی است.

اما پس از تمرکز بیشتر بربخش مولتی پلیر GT Sport(آخرین بازی در سری گذشته)بسیاری از کهنه‌کارهای پلی‌استیشن کنجکاو بودند که ببینند آیا توسعه‌دهنده همچنان می‌تواند جریان اصلی‌تری را ارائه دهد یا خیر. بازی ای که همان قدری با بازیکنان عادی صحبت می کند که با علاقه مندان به ورزش های الکترونیکی.

به نظر می رسد Polyphony Digital با Gran Turismo 7 به بهترین حالت خود بازگشته است. نقدهای ارائه شده برای این بازی تا حد زیادی مثبت بوده است، و تنها در برخی از موارد با انتقاد جدی از آخرین بازی انحصاری سونی مواجه شده است.

Gran Turismo 7

به نظر می رسد زمان اضافی برای ساخت بازی خوب عمل کرده است؛ Gran Turismo 7 قرار بود در طول سال ۲۰۲۱ منتشر شود. با این حال، در اواخر سال ۲۰۲۰، سونی با توجه به پاندمی کرونا و تأثیر آن بر توسعه، این عنوان را برای سال ۲۰۲۲ عقب انداخت.

این تاخیر همچنین به بازی زمان بیشتری برای شروع کمپین بازاریابی خود داد. بیش از ۳۰ دقیقه از تبلیغ GT7 PS5 در نمایشگاه State of Play سونی در ابتدای فوریه رونمایی شد؛ پس از آن نیز برخی از پیش نمایش ها و مصاحبه های تبلیغاتی منتشر شد.

اما نظر منتقدان از جدید ترین عنوان Gran Turismo چیست؟

در ادامه میتوانیم نقد های منتقدین را بخوانیم:

 

این برای طرفداران hardcore racing ضروری است و نوع بازی آنقدر خوب است که ممکن است در واقع چند بازیکن معمولی را به petrolhead های واقعی تبدیل کند.

VG247 –

Gran Turismo 7 اصلی ترین Gran Turismo و بهترین چیزی است که این سری در طول ۲۵ سال تجربه خود به دست آورده است. این بازی زیبا، با جزئیات و تازه است و با یک مدل هندلینگ دقیق که هنوز در بازی‌های مسابقه‌ای دیده نشده ، طراحی شده است.

 Hardcore Gamer –

Gran Turismo 7 با مناظر، صداها، فیزیک و انیمیشن‌های رانندگی در دنیای واقعی و مسابقات دنیای واقعی، موفقیت‌هایی را به نمایش می‌گذارد.

 PlayStation LifeStyle –

Gran Turismo 7 خط رانندگی سری افسانه‌ای را تصحیح می‌کند و آن را در مسیر درست قرار می‌دهد، و اوج آن چیزی است که بازی Gran Turismo باید مانند قبل باشد. این واقعاً آخرین مدیوم امروزی است که می تواند طرفداران جدیدی از فرهنگ ماشین ایجاد کند.

IGN Adria –

آخرین نسخه از سری Gran Turismo دنباله ای مطمئن است که به روش های قدیمی گیر کرده است، اما به لطف میراث غنی آن، بازی از نظر محتوا نیز بسیار بزرگ است و مانند بازی های قبلی خود، جرقه ای از نبوغ خالص را نشان می دهد.

CD-Action –

اگر می توانید از طریق منوهای بی نظم، دیالوگ های بی پایان کسل کننده و ۱۰۰ بازدید از کافه رنج بکشید، پس یک بازی مسابقه ای عالی در جایی در Gran Turismo 7 پنهان شده است. گیج کننده است که بازی تمام تلاش خود را می کند تا شما را از رسیدن به پیست بازدارد، اما وقتی واقعاً به آنجا رسیدید، لذت زیادی خواهید برد.

VGC –

Gran Turismo 7

نمرات بازی به چه صورت است؟

 

و به طور کلی:

(از ۷۵ نقد) metacritic – 88

 

 

بیشتر بخوانید: نمرات و نقد های بازی Elden Ring

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x