Grounded بالاخره از Early access بیرون میاد.

Grounded بالاخره از Early access بیرون میاد.

Grounded

در نمایشگاه Xbox و Bethesda Game، Obsidian Entertainment تاریخ عرضه عنوان sandbox بقا خود، Grounded را فاش کرد.

grounded

Obsidian Entertainment همچنان مشغول پروژه های متعددی است که در حال حاضر در مراحل مختلف توسعه هستند. در حالی که طرفداران بدون شک در مورد برخی از پروژه های بزرگتر آن مانند Avowed و The Outer Worlds 2 کنجکاو هستند، دو بازی که همچنان برای بازیکنان یک رمز و راز هستند، Obsidian همچنین از انجام پروژه های کوچکتر نیز ابایی نکرده است. در واقع، در طول نمایشگاه Xbox و Bethesda، Obsidian عنوان جدید دیگری به نام Pentiment را به رهبری کارگردان بازی جاش سایر بر اساس هنر دست‌نویس و چاپ روی چوب معرفی کرد.

این نمایشگاه همچنین به Obsidian فرصتی داد تا طرفداران خود را با عنوان دسترسی اولیه Grounded نیز به‌روزرسانی کند. عنوان بقای چند نفره که در ابتدا در سال ۲۰۲۰ معرفی و عرضه شد، به طور مداوم از طریق برنامه پیش نمایش بازی در حال تغییر و تحول بوده است. علاوه بر رفع اشکالات و بهبودهای کوچکتر، Obsidian همچنین ۱۲ به روز رسانی محتوایی را برای Grounded و همچنین مانند Shroom and Doom، Hot و Hazy و موارد دیگر منتشر کرده است. تلاش‌های روایی جدید، آیتم‌ها، دشمنان و ویژگی‌های گیم‌پلی همچنان بازی را به جلو می‌برند و به انتشار کامل آن نزدیک‌تر می‌شوند.

خوشبختانه، Obsidian در نمایشگاه Xbox و Bethesda از طریق یک تریلر جدید به این سؤالات پاسخ داد که تأیید می کرد که Grounded به طور کامل در سپتامبر آینده عرضه می شود. این تریلر نکاتی را در مورد داستان کلی بازی و همچنین گیم‌پلی شکست باگ بیشتری را به نمایش گذاشت. ربات دوستانه BURG.L تا حدودی بر مکانیک اصلی کاردستی، بقا و نبرد نظارت می کند.پس از راه‌اندازی، یک پست وبلاگ جزئیات بیشتری را در مورد این به‌روزرسانی اصلی Grounded ارائه کرد. به گفته Obsidian، نسخه ۱٫۰ نه تنها شامل داستان کامل، بلکه محتوای تازه و فراوانی برای بازیکنان است.

Grounded

این شامل بخش کاملاً جدیدی از جهان است که به عنوان حیاط بالایی شناخته می شود که حاوی دستور العمل های جدید زره و سلاح برای کشف و همچنین یک موجود boss بسیار درخواست شده است که طرفداران درخواست کرده اند: آخوندک. بازی کامل با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار برای کاربران غیر Game Pass در دسترس خواهد بود، اگرچه بازیکنان علاقه مند همچنان می توانند آن را با قیمت دسترسی اولیه ۲۹٫۹۹ دلار در حال حاضر خریداری کنند.

گرچه Grounded از استودیویی مانند Obsidian غیر متعارف است، اما مطمئناً مخاطبانی پیدا کرده است و در عین حال به مایکروسافت کمک می کند تا مجموعه بازی های خود را متنوع کند. در واقع، Grounded را می‌توان به عنوان همتای دیگر عنوان سندباکس Xbox، Sea of Thieves، دید. در حالی که هر دو بازی دارای تم های متفاوتی هستند، هر کدام از آنها پس از راه اندازی اولیه، سفری مشابه با به روز رسانی ها و بهبودهای مداوم را طی کرده اند. در واقع، هر دو بازی به لطف گیم‌پلی سبک sandbox و حمایت مستمری که توسعه‌دهندگان از آن‌ها انجام داده‌اند، شاهد تجدید حیات و محبوبیت بازیکنان بوده‌اند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Grounded هم اکنون در Early Access برای PC، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است و به طور کامل در سپتامبر ۲۰۲۲ راه اندازی خواهد شد.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x