داستان و تاریخ عرضه فیلم Gran Turismo مشخص شد

فیلم Gran Turismo براساس داستان واقعی است

Gran Turismo 7

 

چند وقت پیش بود که سونی اعلام کرد که سریال های Gran Turismo و Horizon Zero Dawn را در دست ساخت دارد، چند وقتی هم هست که داره فرنچایز های محبوب خودش رو به سینما و تلوزیون میاره. گزارش‌های بعدی نشان داد که پروژه Gran Turismo سونی در واقع فیلم است(نه سریال) که توسط کارگردان فیلم District 9، یعنی  Neill Blomkamp ساخته میشود و حالا هم تاریخ انتشار و هم خلاصه داستان فیلم مشخص شده است.

طبق گزارش ها، فیلم Gran Turismo که اولین بار از طریق یک به روز رسانی در مقاله Deadline فاش شد، در تاریخ ۱۱ آگوست ۲۰۲۳(۲۰ مرداد ۱۴۰۲) در سینماها اکران خواهد شد و بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. برای کسایی که نمی‌دانند چگونه یک فرنچایز با محوریت ماشین‌ باعث ایجاد یک فیلم جذاب می‌شود، داستان در واقع حول محور یک بازیکن جوان Gran Turismo می‌چرخد که از مهارت‌های بازی خود برای برنده شدن در یک سری مسابقات استفاده می‌کند و در نتیجه به یک راننده حرفه ای ماشین مسابقه‌ای تبدیل می‌شود.

Gran Turismo

 

همچنین تایید شده است که Neill Blomkamp کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت، همانطور که در گزارش‌های قبلی مطرح شده بود و Columbia Pictures شرکت سازنده این پروژه است. ظاهرا Jason Hall فیلمنامه را نوشته است(که فیلم American Sniper را در کارنامه خودش دارد) و چند نفر هم از تیم سونی برای تهیه‌کنندگی این فیلم آورده شده اند.

در حالی که بیشتر گزارش قبلی ددلاین در مورد کارگردان و وجود واقعی فیلم دقیق بود، در ابتدا گزارش شده بود که در مراحل اولیه تولید است، اما اکنون که می دانیم فیلم در مرداد سال آینده اکران می شود، بنابراین فرآیند ساخت این فیلم خیلی بیشتر از این حرف ها پیشرفت کرده است.

gran-turismo-7

Gran Turismo تنها یکی از چندین فرنچایز های پلی استیشن است که فیلم یا سریال دریافت می کنند. از دیگر عناوین می توان به Horizon Zero Dawn، God of War، Ghost of Tsushima، Twisted Metal و The Last of Us اشاره کرد که مورد آخر قرار است در سال ۲۰۲۳ از شبکه HBO پخش شود. همچنین اخیراً متوجه شدیم که Troy Baker و Ashley Johnson صداگذاران جوئل و الی در این سریال نقش‌هایی خواهند داشت، اگرچه در حال حاضر مشخص نیست که نقش چه کسی را بازی می‌کند.

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x