آخرین شایعات درباره GTA 6

GTA 6 نیز، مانند بسیاری از پروژه های بزرگ راکستار، با شایعات داغ و زیادی همراه است و گاهی تشخیص این شایعات از واقعیت واقعا سخت است. همچنین ممکن همه چیز یکدفعه تغییر کند، مخصوصا این مورد برای بازی های در حال توسعه زیاد اتفاق می افتد.

طرفداران سری بازی های Grand Theft Auto حالا نزدیک به ۱۰ سال است که منتظر عرضه GTA 6 هستند، اما خب همین یکی دو ماه پیش بود که راکستار به صورت رسمی ساخت بازی GTA 6 تایید کرد و گفت این بازی در فاز توسعه خود است.

اما از آن زمان تاکنون، ما چه اطلاعاتی درباره این بازی داریم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

(فقط توجه داشته باشید که این اطلاعات رسمی نیستند)

GTA 6

تاریخ انتشار GTA 6

همانطور که می دانید، هیچ تاریخی برای عرضه GTA 6 وجود ندارد، که واقعاً خیلی بد است زیرا از سال ۲۰۱۸ به شدت اخبار زیادی نوشته میشد که این بازی قرار است ۲۰۲۲ منتشر شود. طرفداران GTA و اهالی رسانه هنوز  در تلاش هستند تا بفهمند حدودا این بازی کی عرضه میشود ولی خب تا به امروز ناموفق بودند.

در سال ۲۰۲۰، Take-Two یک گزارش بازاریابی منتشر کرد که عرضه آن در سال ۲۰۲۳ را پیشبینی کرد. Jason Cohen، تحلیلگر صنعت، که به طور دقیق عرضه Red Dead Redemption 2 را پیش بینی کرده بود، ادعا کرد که بودجه تبلیغاتی و سایر عوامل در این گزارش به عرضه GTA 6 بین سال های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ اشاره دارد. اما به نظر می رسد برخی دیگر از صاحب نظران صنعت چیز دیگری می گویند. طبق این منابع، GTA 6 حداقل تا دو تا چهار سال دیگر عرضه نخواهد شد.

این دو نظریه حداقل به نظر می رسد که در مورد سال ۲۰۲۴ به عنوان سال انتشار احتمالی توافق دارند، اما به طور دقیق تر، نشان می دهد که GTA 6 احتمالا بین سال های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد.

 

تریلر

هنوز تریلر رسمی وجود ندارد. با این حال، چند تریلر متقاعد کننده از طرفداران وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین آنها شوخی April Fool است که توسط Marlon XGamer ارسال شده است که بیش از ۴ میلیون بازدید داشته است. این یوتوبر پرتغالی بلافاصله پس از آپلود اعلام کرد که این یه شوخی بود، اما نه قبل از اینکه فرصت داشت میلیون ها بیننده را فریب دهد.

برخی از کانال‌های YouTube Rockstar Games جعلی مانند «Rockstar Games Official» و «Rockstar North» تریلرها و تیزرهای مشابهی را منتشر کردند که باعث سردرگمی اینترنت شد. این تریلرها موتورهای جستجو را با اطلاعات گمراه کننده اشباع می کنند که به نظر می رسد تریلر وجود دارد در حالی که وجود ندارد.

برای اینکار، شما باید همان کانال رسمی راکستار و منابع خبر رسمی را دنبال کنید. هروقت خبری آمد، ما هم حتما در گیمریما پوشش میدهیم.

 

gta-6-map

لوکیشن GTA 6

جرئیات GTA 6 یکی دیگر از موضوعات بزرگ حدس و گمان است. The Know، کانالی که به‌خاطر گزارش‌های داخلی‌اش شناخته می‌شود، به بازگشت Vice City، یک مکان تخیلی در میامی، فلوریدا و در Grand Theft Auto: Vice City اشاره می‌کند.

دیگر طرفداران GTA سرنخ هایی برای حمایت از این گزارش پیدا کرده اند. به عنوان مثال، کاربر Imgur Tenet007 مقایسه ای بین نقشه GTA 5، “Height of Society” و نقشه ای از ایالات متحده که فلوریدا، میشیگان و مکزیک را هایلایت می کند، آپلود کرد.

مردم در واقع فکر می کردند که GTA 6 چند سال پیش در پورتلند ست می شود. با این حال، این فقط یک شایعه است که به دلیل پست وبلاگ یک شرکت املاک و مستغلات پورتلند در مورد یک بازی GTA در این شهر منتشر شده است.

GTA 6 Protoganists

کارکتر ها و قهرمان های GTA 6

از آنجایی که GTA 5 برای اولین بار چندین قهرمان را به این سری آورد، تئوری های زیادی در مورد اینکه Rockstar چگونه با شخصیت های قابل بازی در GTA 6 رفتار خواهد کرد، وجود دارد.

باز هم، The Know پیشبینی می‌کند که این بازی دارای یک قهرمان زن قابل بازی خواهد بود، که اولین بار برای این سری خواهد بود. شایعه دیگری ادعا می کند که گزینه ای برای قهرمان مرد یا زن وجود خواهد داشت. با این حال، Rockstar هیچ یک از قهرمانان زن یا قهرمانان قابل انتخاب را تأیید نکرده است.

همچنین مشخص نیست که آیا GTA 6 قصد دارد با داستان‌های چند شخصیتی ادامه دهد یا مانند نسخه‌های قبلی به تک قهرمان خود بازگردد. البته شما به‌عنوان تک شخصیت در GTA Online بازی می‌کنید که موفقیت بی‌نظیر آن می‌تواند بر تصمیم نهایی Rockstar تأثیر بگذارد.

برخی از طرفداران پرسیده‌اند که آیا سه قهرمان GTA 5 (فرانکلین، ترور و مایکل )در GTA 6 بازخواهند گشت یا خیر؛ که باید گفت به نظر می رسد داستان های آنها در پایان GTA 5 به پایان رسیده است.البته به استثنای فرانکلین که در ماموریت های GTA Online The Contract حضور داشت.

با این حال، این احتمال وجود دارد که برخی از نام ها و چهره ها از بازی های قدیمی به نوعی دوباره ظاهر شوند. برای مثال، وکیل Ken Rosenburg وکالت تامی از Vice City و سی جی از سن آندریاس را بر عهده داشت. Lazlow Jones در چندین بازی GTA ظاهر می شود.

در GTA 6 حتی اگر شخصیت‌های قدیمی‌تر نقش اصلی را در روند کار بازی نکنند، این امکان وجود دارد که بتوانید چهره‌های آشنا را در اطراف شهر پیدا کنید؛ باید صبر کرد و دید چه میشود.

gta-grand-theft-auto-6-vi-rockstar

Project Americas چیه؟

Project Americas” به افشای گسترده ردیت در مورد GTA 6 اشاره دارد. این پروژه “Project Americas” نامیده می شود زیرا این همان چیزی است که افشاکننده ادعا می کند Rockstar با اسم رمز GTA 6 استفاده میکند. اطلاعات لو رفته شامل مکان ها و ویژگی های احتمالی در بازی آینده است.

اما افراد صاحب نظر و معتبر در این زمینه گفته اند که این اطلاعات غلط است(یا حداقل بخش اعظم آن غلط است).

 

پیشفروش GTA 6

هنوز هیچ پیش فروشی برای GTA 6 وجود ندارد، که جای تعجب ندارد؛ به هر حال، تاریخ انتشار سال ها بعد است. وقتی اطلاعات برای پیشفروش بازی در دسترس قرار گرفت، حتما به شما هم اطلاع میدهیم.

 

 

بیشتر بخوانید: تمامی کد های تقلب GTA 5

نوشته های مرتبط

4.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

توی GTA VI شخصیت GTA IV و III و VC و SA هستن و تو شهر VC و LC و ۲ تا شهر دیگه هست توی سال ۲۰۲۳ هم منتشر میشه

مرسی از نظرت تمام این شایعات هست باید منتظر بمونیم بازی منتشر بشه تا دقیق تر متوجه بشیم 🔥

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x