آپدیت جدید GTA Online

آپدیت جدید GTA Online

Rockstar اعلام کرد که آپدیت جدید GTA Online در راه است و برای جشن ۲۰ سالگی GTA 3، وسایلی از آن نسخه ی نوستالژی را در پاییز امسال به Grand Theft Auto Online اضافه می کند.

همچنین Rockstar Games دیروز Grand Theft Auto: The Trilogy را معرفی کرد که شامل ریمسترهای GTA 3 ، Vice City و San Andreas است.

راک استار می گوید در طول رویدادهای آتی GTA Online در پاییز امسال برگزار می شود ، بازیکنان قادر به خرید تجهیزاتی مانند لباس ها و وسایل تقلیه GTA 3 خواهند بود.

آپدیت جدید GTA Online

در بیانیه مطبوعاتی Rockstar در رابطه با آپدیت جدید GTA Online آمده است:

“ما جزئیات بیشتری در مورد چگونگی دستیابی به این موارد را هفته های آینده به عنوان بخشی از رویدادهای جاری GTA Online به اشتراک خواهیم گذاشت.”

به نظر می رسد که Rockstar قبل از اینکه The Definitive Edition بر روی کنسول های مدرن و رایانه های شخصی منتشر کند، حال و هوای یک GTA کلاسیک را با GTA Online برای کاربران به ارمغان میاورد.

آپدیت جدید GTA Online

با توجه به اینکه وقفه ی بسیار طولانی بین GTA V و GTA VI رخ داده است و Rockstar همچنان میخواهد جایگاه خود را به عنوان یک بازی ساز بزرگ حفظ کند، سعی کرده است با آپدیت جدید GTA Online و اخیرا با عرضه ی Grand Theft Auto: The Trilogy خود را در میدان رقابت با سایر شرکت ها نگه دارد و همچنین از طرفی کاربرانی که تشنه ی نسخه ی ششم این مجموعه هستند را تا زمان عرضه GTA VI سرگرم کند تا نارضایتی آنها را از این وقفه ی طولانی را تا حدی کنترل کند و شرکت را در اوج نگه دارد.

حتما بخوانید: بالاخره Rockstar از ریمستر سه گانه Gta رونمایی کرد

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x