Halo infinite در Steam deck قابل بازی کردن نیست.

Halo infinite در Steam deck قابل بازی کردن نیست.

Halo infinite

Anti-cheat همچنان یک مشکل برای Steam Deck و Halo infinite است، زیرا تایید شده است که یک سری بازی های محبوب دیگر با این سیستم سازگار نیست.

Halo infinite

Steam Deck مورد انتظار Valve سرانجام در دستان بازیکنان قرار گرفت و تا کنون به نظر می رسد که این دستگاه یک موفقیت بزرگ برای این شرکت باشد. با این حال، همانطور که انتظار می رفت، متاسفانه برخی از بازی ها به دلیل ضد تقلب با هم سازگار نیستند، از جمله بازی محبوب Halo Infinite.

Halo Infinite که سال گذشته منتشر شد، آخرین مورد از سری نمادین Halo است و عموماً مورد استقبال طرفداران قرار گرفت. مولفه چند نفره رایگان برای بازی یک قرعه کشی بزرگ است، به طور طبیعی شامل اقداماتی در برابر تقلب بازیکنان برای به دست آوردن مزایای ناعادلانه است.

در فهرستی که در Steam به اشتراک گذاشته شده است، استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس نشان می‌دهد که در حال حاضر کدام بازی‌ها در Steam Deck پشتیبانی می‌شوند. این فهرست به سه دسته تقسیم می‌شود که هر کدام نشان‌دهنده سطح قابلیت بازی هستند: بازی‌های تایید شده که کارایی دارند.

بازی‌های قابل پخش که ممکن است مشکلاتی داشته باشند، و بازی‌های پشتیبانی‌نشده که اصلا اجرا نمی‌شوند. متأسفانه هر دو مجموعه Halo: The Master Chief و Halo Infinite در کنار Microsoft Flight Simulator X و Gears 5 در رده Unsupported قرار دارند.

 halo-infinite

بازی‌های چندنفره در Steam Deck یک مورد خاص هستند، زیرا اجرای یک لایه سازگاری برای کار بر روی یک سیستم‌عامل دیگر چیزی است که بازی‌ها معمولاً برای انجام آن طراحی نشده‌اند. سیستم سازگاری پروتون که به خوبی کار می کند، یک دستاورد فنی بزرگ است که به لطف Valve و پروژه منبع باز WINE که Proton از آن اقتباس شده است.

به دست آمده است، اما با توجه به ماهیت بازی های استودیوهای مختلف که با موتورهای مختلف اجرا می شوند، غیرمنطقی خواهد بود. انتظار کمال بودن با این وجود، این که آیا توسعه دهندگان تصمیم می گیرند از Steam Deck و لینوکس به طور کلی پشتیبانی کنند، بستگی به عملکرد بلندمدت پلت فرم دارد.

Steam Deck، اگرچه یک پلتفرم کامل نیست، اما می‌تواند شروعی برای آینده‌ای روشن برای کنترل دور از ویندوز به عنوان پلتفرم اصلی بازی باشد. با توجه به اینکه اکثر توسعه دهندگان از جمله توسعه دهندگان متعلق به مایکروسافت عمدتاً رابط گرافیکی Microsoft DirectX را برای بازی ها هدف قرار می دهند، پلتفرم های دیگر مانند MacOS و Linux دارای کتابخانه های بسیار کوچکتری از بازی ها برای بازی هستند.

محبوبیت لایه سازگاری پروتون مورد استفاده در Steam Deck به همراه در دسترس بودن رایگان آن در هر نسخه لینوکس سازگار، لینوکس را به یک پلتفرم بسیار مناسب‌تر برای بازی تبدیل می‌کند و می‌تواند منجر به هدف قرار دادن برنامه‌نویسان بیشتر این پلتفرم شود. متأسفانه، اگر نسخه‌های بزرگی مانند Halo Infinite پشتیبانی نشوند، می‌تواند مانع موفقیت لینوکس به عنوان یک پلتفرم بازی و Steam Deck شود.

 Halo Infinite

در حالی که ناامیدکننده است که بازی های Halo روی Steam Deck اجرا نخواهند شد، اما ممکن است برای همیشه اینطور نباشد. خلاصه متن کوتاهی که لیست را توضیح می‌دهد در پست موجود است و بیان می‌کند که پشتیبانی از برخی عناوین ممکن است بیشتر طول بکشد، بنابراین ممکن است هر یک یا همه بازی‌های پشتیبانی‌نشده در نهایت قابل پخش شوند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Halo Infinite هم اکنون برای PC، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x