بازی جدید Marvel که توسط Amy Hennig ساخته میشود بزودی معرفی میشود

Amy Henning کارگردان سابق آنچارتد، روی یک بازی جدید مارول کار میکند

Amy Hennig

از Wolverine گرفته تا Black Panther، بازی‌های مارول زیادی در طول چند سال آینده عرضه خواهند شد. از جمله خانم Amy hennig و پروژه مرموز آینده Skydance Media. هنوز هیچ صحبت رسمی در مورد اینکه چه قهرمان هایی در بازی جدید Amy hennigوجود دارند نشده است، اما احتمالاً همه اینها در طول شوکیس مارول و دیزنی در ماه آینده مشخص خواهد شد.

خبر برگذاری این ایونت روز دوشنبه اعلام شد و در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) برگزار خواهد شد.طبق اخباری که دیزنی توسط انتشار یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، این مراسم شامل اخبار بازی‌های دیزنی، مارول، جنگ ستارگان و موارد دیگر خواهد بود و احتمالا نگاهی گذرا به اون چیزی که که Amy hennig و تیم Skydance روی آن کار کرده است. Disney Showcase

Disney Showcase

اگرچه ما باید تا ۱۸ شهریور صبر کنیم تا بازی را ببینیم، اما بازی قهرمانانی که ممکن است در بازی باشند را محدود نکرده است. موضوع آن به «گروه مارول» اشاره دارد که تأیید می‌کند گروهی از قهرمانان در آن حضور خواهند داشت. بنابراین خیلی ها از الان دارند حدس میزنند که کیا قراره توی بازی حضور داشته باشند. شایعاتی توی اینترنت دست به دست میشه که Fantastic Four جز قهرمان های اصلی بازی Amy hennig خواهند بود.

Fantastic Four یکی از تنها گروه هایی است که بازی می تواند بر اساس آن باشد. با توجه به اینکه تلاش ناموفق Square Enix از نظر فنی همچنان ادامه دارد، بسیار بعید است که مارول برنامه دیگری برای Avengers داشته باشد و کمتر از یک سال هم است که از عرضه Guardians of the Galaxy می گذرد.

Amy Hennig and Marvel

در مورد چیزهای دیگری که در نمایشگاه دیزنی و مارول گیمز به نمایش درخواهد آمد، نام های Dreamlight Valley دیزنی و همچنین The Skywalker Saga که می تواند به معنای DLC بازی لگو باشد، آمده است. Midnight Suns نیز پس از تاخیر  خوردن عرضه اولیه اش در اوایل این ماه، در این مراسم حضور خواهد داشت. از دیگر بازی‌های مارول می‌توان به دنباله اسپایدرمن Insomniac و Wolverine و یک بازی Black Panther که هنوز تایید نشده است، اشاره کرد.

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x