Space

ریمیک Dead Space در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر می شود

EA می گوید بازسازی Dead Space در اوایل سال ۲۰۲۳ منتشر می شود

توسعه دهندگان بازی در جریان پخش زنده روز جمعه گفتند انتظار می رود بازسازی Dead Space توسط Electronic Arts در «اوایل سال ۲۰۲۳» عرضه شود. در حالی که پخش زنده عمدتاً بر روی چگونگی بهبود صدای Dead Space اصلی متمرکز بود، توسعه‌دهندگان بازی در استودیوی EA Motive به سؤالی در مورد تاریخ انتشار بازسازی پرداختند.

DS 2

فیلیپ دوچارم، تهیه کننده ارشد بازسازی Dead Space گفت: «ما می‌خواهیم مطمئن شویم که در جایی هستیم که بازی‌ای که ارائه می‌دهیم مطابق با انتظارات طرفداران باشد. «این چیزی است که از همه مهمتر است. بنابراین در حال حاضر می گوییم، اوایل سال آینده. ما یک تاریخ در ذهن داریم. ما می خواهیم مطمئن شویم که همه چیز برای این کار همگرا است.

ما در واقع تنها چند هفته تا انجام اولین بررسی کامل خود از بازی فاصله داریم. ما هنوز در پیش آلفا هستیم، اما معتقدیم که در موقعیتی محکم برای رسیدن به تاریخی که در نظر داریم، خواهیم بود.”

DS 3

پخش زنده جمعه، که همچنین کارگردان خلاق Campos-Oriola و کارگردان صوتی Olivier Asselin را به نمایش گذاشت، به‌روزرسانی‌های کلیدی صوتی خاطره‌انگیز Dead Space را به تفصیل شرح داد. توسعه دهندگان نحوه صداگذاری اسلحه ها، مانند کاتر پلاسما، شخصیت اصلی داستان، آیزاک کلارک، و نحوه تنفس، ضربان قلب و دیالوگ های او را به فضای شنیداری بازی نشان دادند.

DS 1

EA و Motive در جولای گذشته از بازسازی Dead Space خود خبر دادند. آنها قول دادند که بازسازی بازی ترسناک بقای علمی-تخیلی ۲۰۰۸ “داستان، شخصیت‌ها، مکانیک‌های گیم‌پلی و موارد دیگر را ارائه می‌کند، زیرا آنها برای زنده ماندن از یک کابوس زنده در کشتی فضایی متروک USG Ishimura، همه در حالی که کشف وحشتناک هستند، می‌جنگند. معمای آنچه برای خدمه و کشتی سلاخی شده اتفاق افتاد.

Dead Space جدید برای پلی استیشن ۵، رایانه های شخصی ویندوزی و ایکس باکس سری ایکس عرضه می شود.

بیشتر بخوانید:

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x