تیم Halo Infinite در حال کار بر روی اصلاح برای Big Team Battle است.

تیم Halo Infinite در حال کار بر روی اصلاح برای Big Team Battle است.

بازی Halo Infinite’s Big Team Battle از زمان راه‌اندازی با مشکلات مربوط به مسابقه روبرو بوده است، اما ۳۴۳ Industries بالاخره یک به‌روزرسانی در مورد اصلاحات آینده ارائه کرده است.

halo infinite gose brrr

بازی Halo Infinite’s Big Team Battle از زمان عرضه چندنفره بازی در نوامبر گذشته با باگ های مربوط به matchmaking مواجه بوده است، اما خوشبختانه، ۳۴۳ Industries در حال کار بر روی رفع آن است. تا به حال، مطمئناً بازیکنان می‌توانستند در مسابقات Big Team Battle، یکی از بزرگ‌ترین mode های چند نفره بازی کنند، اما اغلب منجر به بارگذاری بی‌نهایت صفحه نمایش و افتادن بازی‌ها می‌شد و باعث می‌شد که بسیاری از طرفداران به طور کلی از حالت بازی دست بکشند.

طبق یک پست به روز در Halo Waypoint

Brian Jarrard، مدیر انجمن به طرفداران اطمینان داد که اکنون که کل استودیو از تعطیلات برگشته است، حتی کارکنان بیشتری را به کار بر روی رفع مشکلات  Halo Infinite matchmaking اختصاص داده است. تعمیر در حال حاضر در مرحله QA است، بنابراین اگر همه چیز خوب پیش رفت، باید به زودی فعال شود.

halo infinite sword gose brrrr

Jarrard نسبت به رفع این مشکل مطمئن است زیرا می‌گوید

“ما شاهد بروز این مشکل در داخل با استفاده از این بیلد نیستیم”، اما همچنین می‌گوید که نمی‌تواند جدول زمانی دقیقی درباره زمان انتشار پچ ارائه دهد. او می‌گوید که این هفته پخش زنده نمی‌شود، اما امیدوار است که «خیلی دورتر» از آن نباشد.

علاوه بر رفع مشکلات Big Team Battle، جرارد تأیید می‌کند که ۳۴۳ Industries نیز در حال کار بر روی اصلاحات مربوط به matchmaking رتبه‌بندی شده است و به دنبال رفع مشکلات مربوط به تقلب Halo Infinite است. در حالی که این به‌روزرسانی‌ها در حال انجام هستند، Jarrard توضیح می‌دهد که تا زمانی که پچ به‌روزرسانی شود، « Big Team Battle» در اولویت است، زیرا پایداری بازی‌سازی اولویت بالاتری نسبت به سایر مشکلات دارد، اما او تأکید می‌کند که تیم در هفته‌های آینده به مسائل مرتبط دیگر رسیدگی خواهد کرد. 

۳۴۳ Industries به سرعت به بسیاری از مشکلاتی که پس از انتشار Halo Infinite پدید آمده بود، پرداخته است، مانند مشکلات پیشرفت battle pass، بنابراین خوب است بدانید که استودیو هنوز در حال گوش دادن به جامعه خود در مورد رفع مشکل است. و به روز رسانی با این حال، یکی از مواردی که به نظر نمی رسد ۳۴۳ به آن بپردازد، بحث بر سر قیمت اسکین های شخصی سازی است.

halo infinite yeah

از زمان عرضه، طرفداران از هزینه شخصی سازی Halo Infinite ناراضی بوده اند، اما با توجه به تغییر بازی Halo به یک شوتر رایگان، قیمت لوت آن بسیار با رقابت های رایگان بازی مانند Fortnite مطابقت دارد. Valorant، و Apex Legends. هنوز باید دید که آیا ۳۴۳ به دلیل اعتراض جامعه قیمت ها را کاهش می دهد یا خیر، اما تاکنون استودیو در تصمیم خود برای قیمت گذاری محصولات شخصی سازی در سطح رقابتی قاطعانه عمل کرده است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x