Elden Ring

Elden Ring مورد انتظار ترین بازی ۲۰۲۲ در Steam

طرفداران Elden Ring روز به روز در حال افزایش اند

Elden Ring با پشت سر گذاشتن Dying Light 2، تبدیل به مورد انتظار ترین بازی در Steam شد. با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

Elden Ring

 

تنها یک ماه از انتشار Elden Ring باقی مانده است و در کمال تعجب، این بازی به سرعت به صدر لیست مورد انتظار ترین بازی در Steam رسیده است.

سایت تجزیه و تحلیل SteamDB گزارش می دهد که بیش از ۲۷۸۰۰۰ کاربر استیم دکمه “افزودن به لیست علاقه مندی ها” را زیر آخرین اکشن-RPG شرکت From Software که در ۲۵ فوریه راه اندازی می شود، زده اند! این بازی در جایگاه مورد انتظار ترین بازی استیم از Dying Light 2 قرار می گیرد که علیرغم برنامه ریزی برای انتشار در اواخر سال ۲۰۲۱، به تاخیر افتاد و در فوریه ۲۰۲۲ بالاخره عرضه خواهد شد.

آگوست گذشته، این عنوان با اختلافی قابل توجه در اختیار Dying Light 2 بود. در آن زمان، به نظر می‌رسید که Dying Light 2 بسیاری از هیاهوی پیش از انتشار را که Cyberpunk 2077 را احاطه کرده بود، را داشت؛ یک RPG متراکم و بالغ که داستان‌های پویا و گیم‌پلی واکنش‌پذیر را ارائه می‌کرد. اما توسعه Dying Light 2 ظاهراً با هرج و مرج کامل همراه بوده است و نتوانسته است مطابق برنامه پیش برود.

در همین حال، Elden Ring ممکن است کمی مطمئن‌تر باشد. From در این مرحله در ساخت بازی های  شمشیری سنگین بسیار خوب است، و حتی با وجود اینکه الدن رینگ گامی پرمخاطره به دنیای باز برمی دارد (جهانی که وس چندان در آن فروخته نشده بود)، به نظر می رسد بازیکنان Steam به سادگی هیجان زده می شوند که همچین دنیایی را تجربه کنند.

در عرض یک ماه متوجه خواهیم شد که آیا الدن رینگ ارزش این هیجان را دارد یا خیر. در همین حال، سازنده شخصیت بازی در اوایل این هفته لو رفت و ثابت کرد که Elden Ring باید به همان اندازه قادر به ایجاد یک “کابوس” باشد. اما همچنین به نظر می رسد که From بالاخره آماده است تا یک قدم از فانتزی تلخ دور شود، زیرا گزارش ها حاکی از آن است که سازنده در حال آماده شدن برای بازگشت به سری Armored Core mecha خود است.

 

آیا شما هم برای این بازی هیجان زده هستید؟ حتما نظرتان را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

بیشتر بخوانید: برندگان جوایز Steam Awards 2021 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x