Warzone Pacific

اطلاعات Season1 بازی Vanguard And Warzone Pacific لو رفت!

در آپدیت جدید Warzone Pacific چه میگذرد؟

فاش شدن فصل ۱ Call of Duty نشان می‌دهد که اپراتورها و سلاح‌های جدیدی احتمالاً به Vanguard و Warzone Pacific اضافه میشوند. با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

Warzone Pacific

Call of Duty فصل ۱ برای Vanguard و Warzone Pacific اخیراً به ۸ دسامبر موکول شده است، اما ظاهراً برخی از سلاح‌ها و اسکین های اپراتورهای آینده از هنرهای تبلیغاتی در پایگاه داده پلی‌استیشن به بیرون درز کرده است.

درست مانند محتوای Modern Warfare و Black Ops Cold War پس از عرضه، Call of Duty: Vanguard قرار است سلاح‌های جدید، اسکین های  اپراتور ها، بتل پس جدید و موارد دیگر را با به‌روزرسانی‌های فصلی به ارمغان بیاورد. فصل ۱ Vanguard برای Warzone بسیار مورد انتظار است، زیرا این اولین به روز رسانی نقشه جدید Caldera است و سیستم ضد تقلب Ricochet را به همراه خواهد داشت.

با توجه به حساب توییتر SizePlayStation، پایگاه داده سونی نشان می دهد که آپدیت فصل ۱ Vanguard اکنون اضافه شده است و این حساب توییتری ادعا می کند که حجم به روز رسانی ۴۰٫۷ گیگابایت در پلی استیشن ۴ است. از تصویر به اشتراک گذاشته شده در توییت، می توانیم سه اپراتور جدید و اسلحه آنها را مشاهده کنیم. اسلحه‌ها در محیط جزیره‌ای که با تصاویر تبلیغاتی قبلی نشان داده شده از نقشه Caldera Warzone Pacific مطابقت دارد.

Warzone Pacific

افشاگران دو مورد از سلاح‌های موجود در تصویر را مسلسل‌های Welgun و M1944 Hyde Carbine حدس میزنند، اما این امکان وجود دارد که اینها یک سری کاستوم از سلاح‌های دیگر یا برخی از سلاح‌های موجود در Vanguard باشند. این نشت های اطلاعاتی همیشه باید با کمی اغراق در نظر گرفته شوند، و جزئیات محتوای تایید شده احتمالاً با یک نقشه راه رسمی نزدیک‌تر به زمان شروع فصل ۱ خواهد رسید.

در دیگر اخبار Call of Duty، بازیکنان Warzone می‌توانند رویداد مدت زمان محدود Operation: Flashback را تجربه کنند که ویژگی‌های فصل‌های قبلی Modern Warfare و Black Ops Cold War را به شما نشان می‌دهد. این اولین رویداد از سه رویدادی است که وردانسک را قبل از رسیدن نقشه جدید Caldera آماده آخرین خداحافظی می کند.

محتوای Call of Duty همچنان ادامه دارد که Activision Blizzard با شکایت‌ها و سایر تحقیقات مرتبط با آزار جنسی و تبعیض علیه زنان مواجه است. یک گزارش وال استریت ژورنال ادعا می کند که بابی کوتیک، مدیر عامل اکتیویژن بلیزارد، از سوء رفتار جنسی در این شرکت، از جمله موارد تجاوز جنسی و تجاوز جنسی، اطلاع داشته است. اخیراً، بابی کوتیک می گوید در صورتی که مشکلات با سرعت حل نشود، از اکتیویژن بلیزارد کناره گیری خواهد کرد.

 

بیشتر بخوانید:  نقد و بررسی بازی The Evil Within 2

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x