سریال Horizon Zero Down و Gran Turismo ساخته میشود!

سریال Gran Turismo ؟؟؟

Gran Turismo 7

جیم رایان، مدیر عامل شرکت سونی، امروز صبح در یک جلسه تجاری سونی فاش کرد که علاوه بر سریال های God of War و Twisted Metal، طرفداران پلی‌استیشن شاهد سریال های Horizon Zero Dawn و Gran Turismo خواهند بود. Horizon به نتفلیکس می آید اما هنوز پلتفرمی برای GT اعلام نشده است.

این خبر اولین بار توسط یک کاربر Resetera مشاهده شد و سپس توسط PressStart گزارش شد؛ این نشان می دهد که سونی در مورد گسترش مجموعه بازی های خود فراتر از کنسول های خانگی، کاملا جدی است. به نظر می‌رسد که سونی فهرست بازی‌های پریمیوم فرست پارتی خودش را همینطور گسترش می‌دهد(در حوزه های مختلف) و البته در هیچکدوم شون زیاده روی نکنه!

Aloy

در حالی که Horizon Zero Dawn ممکن است برای سریال تلویزیونی چیز ساده ای به نظر برسد، برخی از طرفداران در تعجب هستند که بازی Gran Turismo رو چطوری میتونن سریال بکنن؟؟ با این حال، سریال  فرمول ۱ نتلفلیکس، Formula 1: Drive to Survive، به اندازه‌ای محبوب شد که افراد بیشتری از همیشه این ورزش را دنبال کرده‌اند، بنابراین شاید مردم سریال های مسابقه ای را دوست دارند ولی تا به حال کسی بهشون توجه نکرده بوده.

ساخت سریال God of War در ماه مارس معلوم شد و در Amazon Prime هم پخش میشه. خبر بازی Twisted Metal در ژانویه تایید شد و از طریق Peacock شبکه NBC پخش خواهد شد.Anthony Mackie از MCU و Neve Campbell از Scream در نقش Raven بازی خواهند کرد.

John-Kratos

سونی در این جلسه خود تأیید کرد که به دنبال “اهرمی فراتر از بازی” است و این کار را دارد از طریق فیلم ها، محصولات خرده فروشی و سریال های تلویزیونی انجام می دهد. خرید Bungie باید به آنها اجازه دهد تا چند پلتفرمه شود.

قبلاً شاهد اکران فیلم Uncharted بوده‌ایم که به موفقیت بزرگی دست یافته است و طرفداران برای سریال The Last of Us نیز از HBO هیجان‌زده هستند که قرار است در سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

البته از سونی در هفته های اخیر خبر های خوبی به گوش نرسیده و چندین شکایت در مورد تبعیض جنسیتی در این شرکت داشته است که باید ببینیم در ادامه به کجا خواهد رسید.

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x