Marvel's Avengers

Marvel’s Avengers این هفته در Xbox Game Pass عرضه میشود

Marvel’s Avengers این هفته در Xbox Game Pass عرضه میشود

بازی Marvel’s Avengers قبلا راهی کنسول ها و رایانه شخصی شده بود و حالا به زودی روی Xbox Game Pass قابل دسترسی خواهد بود.

علاوه بر بازی اصلی، نسخه ی DLC جدید بازی نیز در این ورژن گنجانده شده است.

Marvel's Avengers این هفته در Xbox Game Pass عرضه میشود

از همه بهتر، طرفداران ایکس باکس که در تلاش برای تجربه این بازی بازی هستند مجبور نیستند مدت زیادی منتظر بمانند، چون این بازی پنجشنبه ۳۰ سپتامبر به Game Pass می آید.

در حال حاضر مهمترین بخش های Marvel’s Avengers شامل کمپین اصلی آن، مأموریت های داستانی Operations و توسعه War for Wakanda میشود که به تازگی منتشر شده است و نقشه ای کاملاً جدید را به بازی اضافه کرده است.

کسانی که در Xbox Series X/S بازی می کنند از ویژگی های بهینه سازی در قالب زمان بارگذاری سریعتر و نرخ فریم بالاتر برخوردار خواهند شد.

Marvel's Avengers این هفته در Xbox Game Pass عرضه میشود

برای جذب تازه واردان و پیشرفت سریع تر آنها در بازی، یک رویداد Quad XP از ۳۰ سپتامبر آغاز می شود که برای بازیکنان امتیاز چهاربرابر در حین بازی در نظر میگیرد و این حالت برای تمامی پلتفرم ها در دسترس است.

با وجود اینکه Marvel’s Avengers این هفته در Xbox Game Pass عرضه میشود و در زمان انتشار ایده های خوبی داشت، از جمله یعنی یک کمپین داستانی قوی، ولی متاسفانه بازی به دلیل ساختار سرویس دهی نامناسب و تغذیه ضعیف محتویات جدید، تجربه ای نه چندان دلخواه برای گیمر ها به ارمغان اورد. 

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x