State Of Play Held In 2th June 2022

مراسم State Of Play در ۱۲ خرداد برگزار میشه

خبری از بازی های فرست پارتی در State Of Play نیست

State Of Play

 

سونی به تازگی خبر یک استریم State of Play دیگر را اعلام کرده است و این بار تمرکز روی هری پاتر نخواهد بود! درعوض، از برخی از توسعه دهندگان Third-Party پلی استیشن و همچنین برخی از بازی های واقعیت مجازی که به زودی بر روی PSVR2 اجرا خواهند شد، “چند رونمایی هیجان انگیز” دریافت خواهیم کرد.

مراسم State of Play پلی استیشن در روز پنجشنبه ۱۲ خرداد برگزار میشود. شما می توانید منتظر نزدیک به ۳۰ دقیقه اخبار و به روز رسانی های دنیای پلی استیشن باشید. می‌توانید این مراسم را در ساعت ۲:۳۰ بامداد به وقت تهران در کانال‌های سونی در توییچ یا یوتیوب تماشا کنید.

سونی گفت:

“ما چند رونمایی هیجان انگیز از شرکای Third-Party خود خواهیم داشت، به علاوه نگاهی گذرا به چندین بازی در حال توسعه برای PlayStation VR2 داریم.”

PSVR 2

PSVR2 اولین بار در اوایل سال جاری معرفی شد.این  هدست بازسازی‌شده یک جهش نسلی رو به جلو برای جاه‌طلبی‌های سونی در حوزه VR با تمرکز بر ارگونومی و راحتی استفاده خواهد بود. این هدست شامل ردیابی انگشت برای مهارت بیشتر و همچنین طراحی جدید برای جلوگیری از کدر شدن لنزها خواهد بود. هر لنز با کیفیت ۴K نمایش داده می شود و امیدواریم یک سیم تکی باعث شود کاربران در طول بازی بیش از حد درهم گره نخورند!

اخیراً، جیم رایان، مدیرعامل سونی گفته است که PSVR2 در اواخر امسال بیش از ۲۰ بازی خواهد داشت که از توسعه دهندگان First-Party و Third-Party خواهد بود.

“مقدار قابل توجهی برای مشارکت با توسعه دهندگان مستقل و سایر توسعه دهندگان Third-Party هزینه می شود تا مقدار قابل توجهی از محتوای VR جذاب در زمان راه اندازی PlayStation VR2 تضمین شود.”

street fighter 6

تا به حال، تنها چیزی که دیده‌ایم Horizon Call of the Mountain بوده است  که البته از همین هم چیز زیادی نشنیدیم. بر اساس شایعات اخیر، تنها بازی دیگری که ممکن است نامش بیایید، عنوان Assassin’s Creed VR است که شامل Ezio، Kassandra، Connor و Haytham Kenway می‌شود. شاید هفته آینده به طور قطع بفهمیم.

همچنین طبق شایعات ممکن است خبری از Street Fighter 6 در این State Of Play بشنویم. باید صبر کنیم ببینیم چه آشی برامون پختن!

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x