باشگاه اینتر میلان شریک انحصاری eFootball شد!

اینتر از سال ۲۰۲۴ انحصاری eFootball خواهد بود

Inter

کونامی قبل از اینکه Pro Evolution Soccer در سال ۲۰۲۱ به eFootball تغییر نام داد، حقوق انحصاری تعدادی از تیم‌های سری A را به دست آورد. علیرغم شروع بسیار بد و افتضاح سری جدید، خریدهای ایتالیایی همچنان ادامه دارد زیرا امروز استودیو اعلام کرد که اکنون حقوق انحصاری یکی غول های فوتبال اروپایی، اینترمیلان را دارد.

کونامی در بیانیه اش گفت:

“Konami Digital Entertainment B.V امروز اعلام میکند که یک شراکت چند ساله با باشگاه ایتالیایی FC Internazionale Milano (اینتر میلان) ایجاد کرده است.”

این همکاری باعث خواهد شد که اینترمیلان به طور انحصاری در eFootball باشد و هیچ بازی دیگری از جولای ۲۰۲۴ حق استفاده از نامش را ندارد. این انحصار لوگو، لباس‌های اینتر و حتی ورزشگاه سن سیرو نمادین آن را پوشش می‌دهد.

Konami Exclusive Clubs

این به این معناست که از سال ۲۰۲۴، اینترمیلان دیگر به طور رسمی به عنوان یک تیم قابل بازی در سری فیفا قرار نخواهد گرفت و فقط این تیم در eFootball حضور خواهد داشت. این در صورتی است که بازی‌های فیفا حتی در سال ۲۰۲۴ هنوز هم وجود دارند. EA اوایل امسال اعلام کرد که به همکاری ۲۸ ساله خود با هیئت حاکمه فوتبال پایان خواهد داد.

FIFA 23 همچنان طبق برنامه‌ریزی در اواخر سال جاری عرضه خواهد شد، اما از سال آینده، بازی‌های فوتبال سالانه EA با نام EA Sports FC آغاز می‌شود. رئیس فیفا اما معتقد است که در آینده بازی ای با نام فیفا وجود خواهد داشت.

Manchester United,Barcelona,Bayern Munich

به نظر می رسد کونامی قرارداد جدیدی را با اینتر منتشر کند که تا دو سال دیگر اجرایی نخواهد شد؛ همچنین احتمالا  اگر فیفا به دنبال استودیو جدیدی برای ساخت بازی های خود است، آن استودیو کونامی نخواهد بود، به هر حال احتمالاً نمی‌خواهد کونامی در راس کار باشد. شروع اولیه eFootball به قدری بد پیش رفت که عملاً لغو شد و کونامی اوایل امسال دوباره از صفر شروع به کار کرد.

کونامی حقوق برخی از باشگاه های بسیار بزرگ را دارد، چیزی که فیفا با وجود قدرتی که در دنیای واقعی فوتبال دارد، احتمالاً فاقد آن است. مدت کوتاهی پس از اعلام انحلال EA، تعدادی از باشگاه ها با EA Sports FC وفاداری خود را اعلام کردند. در مورد eFootball، اینتر به رم، ناپولی و بایرن مونیخ در کنار برخی باشگاه‌های بزرگ دیگر می‌پیوندد که فقط می‌توانند به طور رسمی در بازی کونامی ظاهر شوند، نه FIFA و نه EA Sports FC.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x