Bungie Working On Destiny Mobile

بانجی در حال کار روی نسخه موبایل Destiny است

یک بازی FPS روی موبایل برای Destiny

destiny-2-nightmare-containment-guide

Bungie، توسعه‌دهنده‌ای که بیشتر به‌خاطر بازی‌های شوتر آنلاین و سری Destiny شناخته می‌شود، طبق گزارش‌ها، در حال کار بر روی یک شوتر موبایلی که هنوز نامش معلوم نشده است، با همکاری غول بازی‌های چینی NetEase کار می‌کند.

طبق گزارش The Game Post، آنها دیدند که کاربری در LinkedIn که در NetEase Games کار میکند و با Bungie همکاری می‌کرد، در حال توسعه یک «بازی موبایل FPS اعلام‌نشده» است. به گفته یک منبع آگاه از برنامه های NetEase که با TGP صحبت کرده است، Bungie در حال توسعه یک بازی Destiny جدید است که بیش از دو سال روی آن کار کرده است.

Destiny 2

NetEase در چین به دلیل بازی های موبایلی خود به خوبی شناخته شده است و شاید Bungie فکر می کرد که این ایده خوبی است که به دنبال این شرکت برای گسترش Destiny به روی پلتفرم های موبایل باشد. می‌توانست راه دیگری نیز داشته باشد، زیرا NetEase احتمالاً به دنبال یک سری آمریکایی – اروپایی است که تحت آن عنوان جدیدی برای موبایل توسعه دهد.

TGP قبلا گزارش داده بود که Bungie می‌تواند روی یک بازی Destiny موبایل با NetEase کار کند، زیرا استودیو مستقر در واشنگتن لیست‌های شغلی برای چنین پروژه‌ای را منتشر کرده بود. این یک پروژه مشترک برای مدتی تقریبا طولانی بوده است و اکنون به نظر می رسد که یک بازی FPS برای موبایل است که از دنیای Destiny استفاده می کند.

Destiny 2

 

با این حال، این یک نسخه موبایل Destiny 2 نیست و احتمالا دنیای خودش را خواهد داشت. طبق گزارش‌ها، Bungie در حال توسعه موتور بازی‌سازی موبایل داخلی خود برای دسترسی به بازیکنان در پلتفرم‌های موبایل iOS و Androidاست. پیش از این نیز مدیر عامل Bungie گفته بود:

NetEase تجربه قابل توجهی در زمینه موبایل دارد که ما از آن بی بهره هستیم و این همکاری می تواند ایده های جدیدی را ایجاد کند.

همچنین مشخص است که Bungie به دنبال گسترش Destiny به فیلم و تلویزیون است. در ماه ژانویه، سونی خرید Bungie را به مبلغ ۳٫۶ میلیارد دلار اعلام کرد و مدیران آن در مورد اینکه چگونه سونی، با بخش های موسیقی و فیلم خود، می تواند به Bungie در رسیدن به این جاه طلبی ها کمک کند، صحبت کرده اند. در همین حال، تحلیلگران حدس میزنند که این خرید به سونی کمک می کند زیرا می خواهد خدمات Live Service خود را افزایش دهد و تخصص Bungie در این زمینه برای شرکت ژاپنی مفید خواهد بود.

 

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x