بازی Lies of P

بازی Lies of P معرفی شد

 

بازی Lies of P با حضور شخصیت پینوکیو و فضا و محیطی شبیه بازی Bloodborne معرفی شد!

همچنین لازم به ذکر است علاوه بر فضا و محیط، گیم پلی این بازی نیز شباهت بسیار زیادی به Bloodborne دارد، از جمله این شباهت ها میتوان به معماری ویکتوریایی، دوره زمانی گوتیک، و هیولاها و باس فایت هایی کابوس آفرین، جذاب و چالش برانگیز اشاره کرد.

بازی Lies of P

” این فضا به قدری تاریک و ترسناک است که شخصیتی به مهربانی و سادگی  پینوکیو در آن یک تضاد بزرگ تلقی میشود و همین امر داستان و گیم پلی بازی را جذاب میکند و به ما نشان میدهد شخصیت دوست داشتنی پینوکیو تا چه اندازه ممکن است خشمگین شود “

از دیگر شباهت های بازی Lies of P به Bloodborne  میتوان به روند روایت داستان این بازی ها اشاره کرد که در هر دو نسخه یک روح یا جادوگر انجام میپذیرد و پلیر را با لحنی عجیب و مبهم در جای خود میخکوب میکند.

بازی Lies of P

Round8 Studio که یک استودیوی توسعه دهنده بازی های ویدئویی در کره ی جنوبی است، تاریخ انتشار بازی Lies of P را اوایل سال جاری میلادی یعنی سال  ۲۰۲۳ اعلام کرده است.

تریلری که از بازی منتشر شده است، آنچه که در زمان انتشار بازی در انتظار ما است را کم و بیش نشان میدهد، مسیرهای سنگفرش شده فرسوده و قدیمی، آپارتمان‌های متروکه و درختان پژمرده که در تاریکی همیشگی تاب می‌خورند در محیط بازی به چشم میخورد و حس و حال عجیبی را برای بازیکن ها القا میکند.

بازی Lies of P

جهان Lies of P پوشیده از رمز و راز و وحشت است، موجودات عجیب و غریب در کوچه ها حرکت میکنند و از زباله ها یا بقایای اجساد انسان تغذیه میکنند.

به نظر می رسد علاوه بر سلاح اصلی شخصیت اصلی بازی یا همان پینوکیو، این کاراکتر توانایی های جادویی و حالت های حمله ی مختلف را نیز دارد.

در کل همانطور که از تریلر بازی هم مشخص است باید گفت که Lies of P یک بازی پر از خشم و خونریزی است!، اگر شما تحمل پاشیدن خون دشمنان به اطراف و یا تکه تکه شدن بدن آنها را ندارید بهتر است سمت این بازی نروید.

بازی Lies of P

Lies of P تاریخ انتشار دقیقی ندارد و شرکت توسعه دهنده تنها اعلام کرده است که این بازی در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد، اما می توانید همین الان آن را به لیست علاقه مندی های خود در Steam اضافه کنید.

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x