Mario Kart Live

به روزرسانی بازی Mario Kart Live

به روزرسانی بازی Mario Kart Live، حالت Split-Screen Multiplayer، مسابقه چهار نفره و موارد دیگر را به این بازی اضافه میکند!

Mario Kart Live: Home Circuit به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده است که از ویژگی های این آپدیت میتوان به تقسیم صفحه برای بازی دو نفره، حالت مسابقه چهار نفره جدید، آهنگ‌های اضافی و حالت های سفارشی‌سازی جدید اشاره کرد که تجربه ی جدیدی را در اختیار علاقه مندان این بازی قرار میدهد.

Mario Kart Live

نینتندو درباره ی حالت جدید چندنفره با قابلیت تقسیم صفحه نمایش که به Mario Kart Live اضافه شده است را توضیح میدهد:

“این آپدیت به بازیکنان اجازه می‌دهد در خانه خود یک مسیر بسازید و سپس با یک Mario Kart RC که روی آن یک دوربین برای تشخیص مسیر مجازی ساخته شده توسط شما قرار دارد و به کنسول نینتندوسوییچ شما وصل میشود، با یکدیگر مسابقه دهید”

Mario Kart Live

حالت جدید Split-Screen دقیقاً همان چیزی است که در بازی Mario Kart انتظار دارید، دو کارت را در مسیر مسابقه قرار دهید، دو کنترلر RC را انتخاب کنید و با دوست یا حریف خود روی یک صفحه ی نمایشگر مسابقه دهید.   

اگر دو بازیکن برای شما کافی نیست و دوست دارید مسابقه ای هیجان انگیز تر داشته باشید، می‌توانید دو بازیکن دیگر را به لطف حالت جدید مسابقه ای Mario Kart Live وارد بازی کنید.

Mario Kart Live

همچنین باید به این موضوع اشاره کرد که سه نقشه ی جدید نیز به بازی اضافه شده است:

Windmill Meadows

Music Broadway

King Boo’s Courtyard

علاوه بر همه این ها، Poltergust لوئیجی اکنون یک آیتم قابل سفارشی‌سازی برای استفاده در کنار Spooky Horn است، البته برای باز کردن قفل آنها باید ماموریت های جام لوئیجی را تحت شرایط خاصی در گرندپری کامل کنید.

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x