Mass Effect

عنوان بعدی سری Mass Effect احتمالا با Unreal ساخته خواهد شد

کوچ Mass Effect به موتور بازی سازی Unreal Engine

عنوان جدید سری بازی های Mass Effect با موتور بازی سازی Unreal Engine ساخته خواهد شد که همین خبر هیجان انگیز به شدت طرفداران بازی را مشتاق کرده است. در ادامه برای بررسی بیشتر جزئیات این خبر با ما همراه باشید.

Mass Effect

در حالی که سه بازی اول Mass Effect همگی با نسخه‌های Unreal Engine 3 ساخته شدند، BioWare شروع به استفاده از موتور داخلی Frostbite EA برای همه بازی‌های خود کرد. این انتقال آسان نبود؛ دو بازی اول Dragon Age با نسخه‌هایی از Eclipse Engine خود استودیو ساخته شده بودند، و به گفته Mike Laidlaw این تغییر دلیل لغو Exalted March بازی Dragon Age 2 بود.

همچنین دلیل برخی از مشکلات Mass Effect: Andromeda، به دلیل موتورهای سوئیچینگ اضافی ایجاد شده و مناطق خاصی که Frostbite در آن‌ها کمبود داشت، مربوط به انیمیشن‌ها، اندازه نقشه، سیستم‌های ذخیره و غیره می‌باشد.

شاید به همین دلایل بود که تیم توسعه دهنده بالاخره به این نتیجه رسید که وقت آن است که دوباره به Unreal برگردند. تیم توسعه BioWare چندین آگهی برای توسعه دهندگانی که توانایی کار با Unreal 4/5 را داشته اند داده بود.

تیم BioWare در حال استخدام برنامه نویسان با تجربه در Unreal Engine 4,5 است؛ به تیم ما بپیوندید و با ما در ساخت بازی جدید Mass Effect همراه شوید

 

Mass Effect

افشاکننده پرکار Jeff Grubb ادعا کرد که این موتور Unreal Engine 5 به طور خاص در Mass Effect بعدی استفاده می‌شود؛ “و این انتخابی بود که توسط تیمی که بازی میسازند گرفته شده است و اینکه این عمل چگونه انجام شود” .نسخه ی نمایشی Matrix Awakens UE5 ظاهراً کاملاً چشمگیر بوده است و توجه همه را به خودش جذب کرده است.

در حالی که بازگشت به آغوش دوست داشتنی Unreal Engine لزوماً مانع از آن نمی شود که یک بازی Mass Effect آینده با تمام مشکلاتی که Mass Effect: Andromeda داشت جلوگیری کند، احتمالاً این کار را نخواهد کرد. طبق گزارش‌ها، بازی بعدی Dragon Age همچنان با Frostbite ساخته می‌شود،همانطور که Dragon Age: Inquisition ساخته شد.

Mass Effect یک فرانچایز علمی تخیلی است که توسط Casey Hudson،  Drew Karpyshyn و Preston Watamaniuk ساخته شده است. این فرنچایز آینده ای دور را به تصویر می کشد که در آن بشریت و چندین تمدن بیگانه با استفاده از فناوری به جا مانده از یک تمدن پیشرو پیشرفته، کهکشان راه شیری را مستعمره کرده اند.(میشه گفت مانند فیلم Dune)

شما میتوانید این بازی را در کنسول ها PS و XBOX و PC بازی کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: همکاری Remedy و Tencent برای ساخت یک بازی مولتی پلیر جدید

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x