DLC جدید Ghostrunner منتشر شد

DLC جدید Ghostrunner منتشر شد

DLC جدید بازی Ghostrunner را از امروز ۱۴ اسفند میتوانید دانلود کنید

Ghostrunner

Ghostrunner یکی از بهترین بازی‌های Polygon در سال ۲۰۲۰ بود و اکنون با دور جدیدی از محتوای قابل دانلود (DLC) و یک شخصیت جدید بازگشته است. در تریلر جدیدی از Ghostrunner Project_Hel، که در یوتوب میتوانید آن را ببینید، پیش نمایشی از برخی از حرکات جدید از Hel دریافت می کنیم. ما همچنین کمی در مورد شخصیت قابل بازی DLC یاد می گیریم و نگاه می کنیم که او چقدر خفن است.

در کنار برخی از slashing و dashing که بازیکنان Ghostrunner باید از بازی اصلی با آن آشنا باشند، Hel چند توانایی جدید نیز دارد. همانطور که در تریلر می بینیم، او سپر شخصی خود را دریافت می کند که می تواند او را از مرگ های یک ضربه ای که جک را نابود کرد نجات دهد. Hel همچنین dash بلندتر و پرش بالاتری دارد که باید کمبود قلاب او را جبران کند.

Ghostrunner

البته به نظر می رسد DLC Ghostrunner بیشتر گیم پلی بازی را از نسخه اصلی حفظ می کند. به نظر می رسد پلتفرمینگ اول شخص بیشتر DLC را تشکیل می دهد و احتمالاً می توانیم منتظر چند باس فایت نیز باشیم. درست مانند جک، به نظر می‌رسد که سفر Hel شامل عبور از کوچه‌ها و پشت بام‌های برج Dharma ، دویدن روی دیوار، اسلوموشن و از بین بردن دشمنان با یک ضربه شمشیر انرژی است.

این آخرین تریلر بسیاری از نکات داستانی Project_Hel را نشان نمی دهد، اما ما می دانیم که این بازی پیش درآمدی است برای آنچه بازیکنان Ghostrunner قبلاً تجربه کرده اند. این بدان معنی است که ما داستان Hel را یاد خواهیم گرفت، از جمله اینکه چگونه او در نهایت به دست جک به عنوان یکی از باحال ترین  و سخت ترین باس های بازی اصلی افتاد.

Ghostrunner

Ghostrunner Project_Hel  در تاریخ ۳ مارس برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، PC، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس منتشر شد. قیمت این DLC نیز ۱۴٫۹۹ دلار است.

همچنین در طول ماه مارس، Ghostrunner  در پلی‌استیشن ۵ برای اعضای پلی‌استیشن پلاس رایگان خواهد بود.

 

 

 

اخبار دنیای گیم را در گیمریما بخوانید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x