Gotham Knights برای PS4، Xbox One منتشر نخواهد شد.

Gotham Knights برای PS4 و Xbox One منتشر نخواهد شد.

Gotham Knights

پیش‌سفارش‌ها هم‌اکنون برای سه نسخه از Gotham Knights موجود است که شایعه انحصاری کنسول نسل بعدی آن را بر روی PS5 و Xbox Series X/S تایید می‌کند.

Gotham Knights

تاریخ انتشار Gotham Knights یک مرهم برای طرفدارانی است که در مورد بازی دیگری که در دنیای DC اتفاق می افتد هیجان زده هستند. Gotham Knights IP اختصاصی خود با تداومی تازه است و تأکید آن بر Batgirl، Nightwing، Robin و Red Hood به عنوان قهرمانان قابل بازی آن، آن را بیشتر از فرنچایزهای موجود جدا می کند.

گزارش امروز WB Games Montreal گیم‌پلی دو قهرمان باقی‌مانده‌اش، Nightwing و Red Hood را نشان می‌دهد و اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌های آن به‌عنوان یک اکشن-RPG ارائه می‌کند. اما به عنوان یکی دیگر از نکات جالب توجه، Gotham Knights همچنین اعلام کرده است که پیش‌سفارش‌ها و همچنین آنچه که هر نسخه با آن ارائه می‌شود، اکنون در دسترس است.

Gotham Knight

بازی ممکن است در نهایت اکنون برای بازاریابی مشخص آماده شود زیرا امروز مشخص شد که سه نسخه برای پیش‌سفارش در دسترس هستند: نسخه استاندارد، نسخه لوکس و نسخه کلکسیونی. در فهرست اخیر تایوانی، پیشنهاد شد که بازی نسخه‌های نسل آخر خود را حذف می‌کند، علی‌رغم اینکه بازاریابی بازی خلاف این را می‌گوید.

این موضوع تاکنون تایید نشده بود و پس از اعلام پیش‌سفارش امروز، رسمی است که بازی به‌طور انحصاری بر روی کنسول‌های نسل بعدی در دسترس خواهد بود و نسخه‌های کنسول‌های PS4 و Xbox One دیگر گزینه‌ای نیستند.

این ممکن است برای طرفدارانی که نتوانسته اند خودشان کنسول نسل بعدی تهیه کنند ناراحت کننده باشد. با این حال، به احتمال زیاد به این معنی است که محصول نهایی زمانی که Gotham Knights به تاریخ انتشار جدید خود برسد، در بهترین شکل ممکن خواهد بود و امیدواریم که به‌طور انحصاری روی کنسول‌های نسل بعدی به خوبی ظاهر و بازی کند.

Gotham Knight

علاوه بر بازی پایه، Gotham Knights’ Deluxe Edition شامل یک DLC به نام Visionary Pack است که گفته می‌شود حاوی تجهیزات انحصاری، لوازم آرایشی و پوسته شخصیت‌ها با الهام از سری انیمیشن Batman Beyond است که «Beyond Suitstyle» نام دارد. نسخه کلکسیونی Gotham Knights شامل موارد مثبت نسخه Deluxe و همچنین یک پین کلکسیونی واقعیت افزوده، یک کتاب رسانه‌ای ۱۶ صفحه‌ای، نقشه شهر Gotham از Gotham Knights، و یک مجسمه چهار شخصیتی است.

علاوه بر این، به عنوان یک جایزه کلی پیش‌سفارش، بازیکنان به یک پوسته ۲۳۳ Kustom Batcycle دسترسی دارند که ادای احترام به اولین حضور آن در DC’s Detective Comics شماره ۲۳۳ است. از آنجایی که هر شخصیت به Batcycle در بازی دسترسی دارد، احتمالاً این یک وسیله آرایشی است که بازیکنان می توانند روی دوچرخه هر شخصیتی اعمال کنند.

Gotham Knights ممکن است هنوز هم پیش از راه‌اندازی، اشتراک‌گذاری بیشتری را انتخاب کند، اما این سه نسخه یک سورپرایز برای طرفدارانی است که می‌توانند اولین نگاه خود را به گیم‌پلی بازی‌های Nightwing و Red Hood در ارائه امروز ببینند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Gotham Knights در حال حاضر قرار است در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲ برای PC، PS5 و Xbox Series X/S منتشر شود.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x