Nintendo امسال سخت افزار جدیدی عرضه نمی کند.

Nintendo امسال سخت افزار جدیدی عرضه نمی کند.

Nintendo

به نظر می‌رسد که Nintendo امسال هیچ کنسول جدید یا به‌روزرسانی‌شده سوییچ را به طرفداران عرضه نخواهد کرد، زیرا گزارش‌ها حاکی از آن است که برنامه‌ای برای سیستم بازی دیگری وجود ندارد.

Nintendo

Nintendo سوییچ که در سال ۲۰۱۷ راه اندازی شد، ثابت کرده است که در پنج سالی که در دسترس بوده، موفقیت بزرگی برای سازندگانش بوده است. در آن زمان، دو نسخه جدید از سوییچ در قالب‌های Switch Lite و Switch OLED در اختیار طرفداران قرار گرفت که هر کدام چیز جدیدی را به گیمرها ارائه می‌کرد. از نظر محبوبیت، سوییچ به اوج‌های فوق‌العاده رسیده است و در حال حاضر در بین پنج کنسول بازی ویدیویی پرفروش تمام دوران قرار دارد و طبق گزارش مالی Nintendo به رقم فروش چشمگیر ۱۱۱ میلیون واحدی رسیده است.

با این حال، همان گزارش همچنین تأیید کرد که فروش سوییچ اخیراً کمی کاهش یافته است. در مقایسه با سه ماهه اول سال مالی ۲۰۲۱، مارس تا ژوئن ۲۰۲۲ شاهد کاهش ۲۲ درصدی فروش سخت افزار سوییچ بوده است. به گفته Nintendo، این مشکل موقتی است زیرا ساخت کنسول های سوییچ به دلیل کمبود نیمه هادی به طور لحظه ای با مشکل مواجه شده است. این شرکت همچنان قصد دارد به اهداف فروش سوییچ خود برسد، اما این ممکن است به قیمت عدم عرضه سخت افزار جدید در سال جاری تمام شود.

طبق گزارش اخیر Nintendo ،Nikkei در حال حاضر هیچ برنامه ای برای تولید مدل های جدید سوییچ ندارد. این در درجه اول به دلیل کمبود قطعات ذکر شده است، زیرا شرکت کاملاً بر روی ساخت واحدهای Nintendo سوییچ کافی برای دستیابی به اهداف فروش خود در سال مالی ۲۲ تمرکز کرده است. این شرکت در حال حاضر قصد دارد تا ابتدای سال مالی جدید ۲۱ میلیون دستگاه را به فروش برساند، اما تا زمانی که نتواند قطعات بیشتری را تهیه کند، هیچ سخت افزار جدیدی تولید نخواهد کرد.

Nintendo

این اساسا شایعات اخیر در مورد برنامه ریزی Nintendo برای عرضه کنسول سوییچ پرو را خنثی می کند. همچنین، بعید به نظر می رسد که غول بازی فعلا بر روی جانشین سوییچ تمرکز کند. حتی با انتشار نینتندو سوییچ OLED، که به بازی‌ها تصاویری ارتقا یافته می‌دهد، شایعات در مورد نینتندو سوییچ ۲ یا سوییچ پرو همچنان در سرتاسر اینترنت در حال چرخش هستند و حتی در حالی که این گزارش به نظر می‌رسد کمبود سخت‌افزار جدید را تایید می‌کند، به این کار ادامه خواهد داد.

در کنار تایید عدم عرضه کنسول سوییچ جدید، این خبر همچنین می‌تواند نشان دهد که سخت‌افزار نسخه ویژه نیز ممکن است مورد بحث قرار نگیرد. برای نسخه‌های بزرگ سوییچ، مانند Super Smash Bros. یا Pokemon Sword and Shield، اغلب یک کنسول Switch ویژه برای همراهی با آن وجود دارد. به عنوان مثال، Splatoon 3 سوئیچ OLED خود را دارد. با این حال، اکنون می‌دانیم که این شرکت هیچ سخت‌افزار جدیدی برنامه‌ریزی نکرده است، این می‌تواند به این معنا باشد که عناوین بزرگی مانند Bayonetta 3 و Pokemon Scarlet and Violet نیز بدون Switches نسخه ویژه خواهند بود.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x