november

بازی های جدید گیم پس نیمه دوم نوامبر

بازی‌های جدید ایکس باکس گیم پس Mid November

مشترکین Xbox Game Pass در این ماه نوامبر چند بازی جدید دیگر از جمله بازی‌های کلاسیک دوران Xbox 360 مانند Dead Space و Dragon Age: Origins دریافت می‌کنند. پیشنهادات نوامبر همچنین روز اول انتشار Next Space Rebels و Undungeon خواهد بود.

از استودیوهای مایکروسافت، کاربران Xbox Game Pass در ماه گذشته به Forza Horizon 5 و Age of Empires 4 دسترسی پیدا کردند و کمپین Halo Infinite نیز در ماه دسامبر راه اندازی شد. بخش چند نفره Halo Infinite دیروز پس از پخش زنده به مناسبت ۲۰ سالگی ایکس باکس منتشر شد و موفقیت‌ترین عنوان استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس را در استیم از آن خود کرده است. امروز، مایکروسافت لیستی از بازی های بیشتری را منتشر کرده است که در این ماه برای Xbox Game Pass عرضه می شوند.

ایکس‌باکس تأیید می‌کند که نسخه‌های ابری Dead Space و Dragon Age: Origins، دو مورد از محبوب‌ترین IPهای جدید از نسل هفتم کنسول، اکنون از طریق EA Play برای همه مشترکین Xbox Game Pass Ultimate در دسترس هستند. سپس به لیست بازی‌های مستقل جدیدی می‌پردازد که در روزهای مختلف این ماه به سرویس اضافه می‌شوند.

بازی‌های جدید ایکس باکس گیم پس نیمه دوم نوامبر ۲۰۲۱

gpn

۲۶ آبان Next Space Rebels (Cloud, Console, and PC) – November 17

۲۷ آبان Exo One (Cloud, Console, and PC) – November 18

۲۷ آبان Fae Tactics (Cloud, Console, and PC) – November 18

۲۷ آبان My Friend Pedro (Cloud, Console, and PC) – November 18

۲۷ آبان Undungeon (Cloud, Console, and PC) – November 18

۲ آذر Deeeer Simulator (Cloud, Console, and PC) – November 23

deer

۲ آذر Mortal Shell (Cloud, Console, and PC) – November 23

mortal

۹ آذر Evil Genius 2 (Cloud, Console, and PC) – November 30

EG2

از لیست بالا، Deeeer Simulator، Undungeon، Exo One و Next Space Rebels همگی در روز اول با Xbox Game Pass در دسترس هستند. بازی‌های باقی‌مانده در زمان عرضه با استقبال خوبی مواجه شدند و Mortal Shell یک بازی برجسته بود، شاید به دلیل شباهت‌های آن به سری Dark Souls.

Xbox Game Pass قبلاً یک لیست انباشته برای ماه نوامبر داشت و دیدن بازی‌های مستقل بیشتری که به این سرویس اضافه می‌شوند بسیار عالی است. با این حال، بازی های شخص ثالث معمولاً برای همیشه در Xbox Game Pass نمی مانند. از دیروز، برخی از بازی‌ها، از جمله Final Fantasy 8 Remastered و Planet Coaster: Console Edition، دیگر در این سرویس در دسترس نیستند. اکنون تایید شده است که Football Manager 2021، Haven و Hello Neighbor از ۳۰ نوامبر بخشی از Xbox Game Pass نخواهند بود و Destiny 2: Beyond Light قرار است در تاریخ ۸ دسامبر (۸ دسامبر) منتشر شود.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x