تهیه‌کننده Overwatch 2 چه می گوید؟؟؟

تهیه‌کننده Overwatch 2 درباره چه می گوید؟؟؟

Overwatch 2

مهم است که آنچه را که در حال حاضر در Activision Blizzard با توجه به ادعاهای فرهنگ فعلی محل کار اتفاق می افتد، در نظر داشته باشید. بیشتر شکایات مربوط به “نقض حقوق مدنی دولتی و قوانین حقوق برابر”، به ویژه در مورد رفتار با زنان رانده شده است. برای اطلاعات بیشتر در مورد روند تا کنون، از جمله جزئیات ذکر شده در دادخواست علیه اکتیویژن بلیزارد.

بابی کوتیک، مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد، پس از اعلام مایکروسافت مبنی بر خرید اکتیویژن بلیزارد با مبلغ خیره کننده ۶۸٫۷ میلیارد دلار، در مصاحبه ای با GamesBeat گفت که سهام این شرکت به دلیل تاخیر در Overwatch 2 و Diablo 4 کاهش یافته است.بسیاری از مدیر عامل شرکت به دلیل عدم درک اینکه قیمت سهام ممکن است تحت تأثیر گزارش های متعدد سوء رفتار جنسی، آزار و اذیت، سوء مدیریت و موارد دیگر در شرکت قرار گرفته باشد انتقاد کردند

(ناگفته نماند، گزارش شده است که Kotick سال ها از آن اطلاع داشت و کمی در مورد آن انجام داد).

با این حال، پس از این مصاحبه GamesBeat، یکی از تهیه‌کنندگان بازی Overwatch 2، کوتیک را به دلیل «پروژه‌های تصادفی» در Overwatch مورد انتقاد قرار داد که او مجبور به حضور در تیم می‌شد، فقط برای اینکه او پس از ماه‌ها کار اضافه، پروژه‌های گفته شده را لغو کرد.

این تهیه کننده همچنین گفت که Kotick برای تیم Overwatch 2 ماه ها هزینه ساخت داشته است.

 

همانطور که در توییت بالا می بینید، تریسی کندی، تهیه کننده Overwatch 2 نیز گفت که توسعه دهندگان متعددی شرکت را ترک کرده اند و دلیل خروج آنها از Kotick است.

کندی در پاسخ به توییت اصلی ادامه می‌دهد و می‌افزاید: «تو پشت  قربانی ها پنهان می‌شوید، چون ترسو هستید».

کندی گفت: «تمام جهان شما را به عنوان یک شوخی حریص به یاد خواهند آورد، و هیچ کاری نمی توانید برای تغییر آن انجام دهید. ما از شما پیشی گرفتیم و پیروز شدیم. خداحافظ.»

کندی زمانی که از شخصی در توییتر در مورد جزئیات پروژه های تصادفی پرسیده شد، گفت که تیم “نمی تواند جزئیاتی را بیان کند” زیرا “از نظر قانونی، کارگران فقط می توانند در مورد شرایط کاری صحبت کنند.” کندی گفت که این مهم است، به خصوص زمانی که کوتیک به ما تهمت می زند.

به نظر می‌رسد به دلیل شرایط قانونی متوجه نخواهیم شد که کندی به چه پروژه‌های تصادفی اشاره می‌کند، اما به نظر می‌رسد که Kotick برای کارگران اکتیویژن بلیزارد زمان زیادی را تلف کرده است.

خرید Activision Blizzard توسط مایکروسافت را دنبال کنید و سپس در مورد اینکه چگونه برچسب قیمت ۶۸٫۷ میلیارد دلاری در مقابل سایر خریدهای بازی های ویدیویی قرار می گیرد، بخوانید. این فرنچایزهای مرده اکتیویژن بلیزارد را بررسی کنید،

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x