شایعه: نسخه بتا Overwatch 2 به زودی منتشر می شود.

شایعه: نسخه بتا Overwatch 2 به زودی منتشر می شود.

Overwatch 2

اعضای انجمن اورواچ معتقدند که نسخه بتا Overwatch 2 ممکن است تا چند هفته آینده عرضه شود.

Overwatch 2

توسعه اورواچ ۲ فراز و نشیب های زیادی را در مسیر خود برای تبدیل شدن به یک دنباله کاملاً تحقق یافته شاهد بوده است. در آن زمان، اطلاعات جدید در مورد Overwatch 2 کند بود و در اکتیویژن بلیزارد در منجلاب گرفتار شد. با این حال، گزارش های جدید ادعا می کنند که به زودی یک گام بسیار مهم برای بازی ممکن است رخ دهد.

آخرین باری که کسی فیلم جدیدی از اورواچ ۲ را دیده بود در اواخر سال ۲۰۲۱ بود، زمانی که بازیکنان حرفه‌ای Overwatch League برخی از مسابقات را در برخی از نقشه‌های جدید در آخر هفته قهرمانی لیگ انجام دادند. از آن زمان، اخبار پراکنده بود، بازی به تعویق افتاد و درگیر رسوایی های مداوم بلیزارد شد.

با این حال، تعدادی از اعضای جامعه اورواچ ادعا می کنند که آزمایش عمومی بتای Overwatch 2 ممکن است به زودی در افق باشد. این گزارش‌ها بیشتر حدس و گمان هستند و بر اساس برخی اطلاعات بالقوه خصوصی هستند، اما صحبت‌های پیرامون اخبار و زمان ممکن است زیاد شود.

Overwatch

یکی از کارآگاهان حدس می‌زند که نسخه بتا اورواچ ۲ ممکن است سه هفته بعد یا زمانی قبل از شروع فصل بعدی لیگ Overwatch اتفاق بیفتد. YouTuber WorstSombra مجموعه‌ای از کلیپ‌ها را از جریان‌های تولیدکنندگان محتوا جمع‌آوری کرده است که به جلسه بزرگ بین سازندگان محتوای Overwatch و بلیزارد در دسامبر دعوت شده بودند.

ویدیوی آنها نشان می‌دهد که پخش‌کننده‌ها نسبت به اخبار مربوط به اورواچ ۲ نگران هستند. برخی از پخش‌کننده‌ها حتی در مقابل دوربین گفتند که ممکن است قبل از مارس اتفاقی بیفتد. ویدیوی WorstSombra همچنین شامل توییتی از مایک یبارا، رئیس بلیزارد بود که می‌گفت تا چند هفته دیگر اخبار مربوط به بازی‌های بلیزارد از جمله Overwatch 2 منتشر می‌شود.

توییت دیگری در توییتر و زیرمجموعه اورواچ از FiretheGull منتشر شده است که حدس می‌زند که نسخه بتا Overwatch 2 ممکن است تا سه هفته دیگر عرضه شود، که آن را در اواخر فوریه / اوایل مارس قرار می‌دهد. چنین حدسی آن را مطابق با آنچه توسط WorstSombra استنباط شده است، قرار می دهد، اما FiretheGull بعداً در رشته توییت خود بیان کرد که آنها یک افشاگر نیستند و می توانند این اطلاعات را بر اساس آنچه در مکان های دیگر پیدا شده است، قرار دهند.

Overwatch 2

امید به عرضه نسخه بتا اورواچ ۲ به زودی قابل قبول است. در پیشبرد بازی اورواچ، بلیزارد قبل از انتشار رسمی بازی در سال ۲۰۱۶، تعدادی نسخه بتا داشت. نقطه مقابل همه این اطلاعات گزارش‌هایی است که تیم‌های لیگ اورواچ هنوز نسخه خود از نسخه بتا اورواچ ۲ و لیگ را دریافت نکرده‌اند. قرار است در ماه آوریل آغاز شود. زمان زیادی از هم اکنون، ورود احتمالی نسخه بتا عمومی، و شروع فصل ۵ لیگ اورواچ وجود دارد. بلیزارد ظاهراً نسخه بتای بازی را برای هیچ سطحی از جامعه Overwatch تأیید نکرده است، بنابراین همه چیز از اینجا منتظر است و ببینید.

Overwatch 2 در حال توسعه است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x