شخصیت های Uncharted به فورتنایت می آیند

شخصیت های Uncharted به فورتنایت می آیند

Nathan Drake و Cloe از Uncharted به روی فورتنایت می آیند!

طبق تریلری که منتشر شده است، به زودی شخصیت هایی از Uncharted را میتوانید در فورتنایت بازی کنید! شخصیت های هر دو نسخه بازی  و فیلم. با ما همراه باشید تا به بررسی جزئیات این خبر بپردازیم.

شخصیت های Uncharted در فورتنایت

بازیکنان فورتنایت به زودی می توانند چند اسکین Uncharted برای شخصیت های خود بگیرند. اپیک گیمز اخیراً یک تیزر از همکاری بعدی این بازی منتشر کرده است، و وقتی پاسخ صحیح را حدس زدید، ویدیویی ظاهر می‌شود که برخی از خوب های Uncharted را نشان می‌دهد.

طبق این ویدیو، همکاری Uncharted هفته آینده در ۱۷ فوریه آغاز می شود. اسکین های Nathan Drake از Uncharted 4 و Cloe از The Lost Legacy هستند. اسکین های هر دو شخصیت از فیلم Uncharted نیز وجود دارد. شما می توانید بین هر دو سبک در لاکر خود جابجا شوید. لباس Chloe Frazer با Chloe’s Pack Back Bling فروخته می شود.

این یعنی تام هالند هم به بازی خواهد آمد که دومین اسکین این بازیگر در ۳ ماه اخیر هست؛ پیش تر با کارکتر اسپایدرمن به فورتنایت آمده بود.

شخصیت های Uncharted در فورتنایت

در بالای لباس Nathan Drake و لباس Chloe Frazer، لوازم جانبی دیگری نیز وجود خواهد داشت. اینها عبارتند از: کلنگ Saber دست دوم، تبر Parashurama ، گلایدر هواپیمای دریایی “جدید” سالی و Emote Journal.

طبق این ویدیو، پس از اینکه ناتان  «مدتی را در جزیره سپری می‌کند»، نقشه‌های گنجی را از خودش به جا میگذارد. اگر با نقشه های دریک در جزیره برخورد کنید، آنها شما را به گنج مدفون راهنمایی می کنند که می توانید با تبر خود آن ها را بدست آورید.

فیلم Uncharted در ۱۸ فوریه، تنها چند ساعت پس از ورود ستارگان آن به عنوان شخصیت‌های Fortnite، اکران می‌شود. اگر ترجیح می دهید به بازی ها پایبند باشید، مجموعه Legacy of Thieves که این اسکین ها بر اساس آن ساخته شده اند، اخیراً برای PS5 و PC عرضه شده است.

مورد فان و سرگرم کننده ای است، دیدن شخصیت های دوست داشتنی آنچارتد در فورتنایت که میتوانیم با آنها بازی کنیم! نظر شما چیست؟

 

 

بیشتر بخوانید: جدول فروش بازی ها در ژانویه ۲۰۲۲؛ Pokemon در صدر!

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x