PS5 Controller

کنترلر PS5 اکنون میتواند جهت کار در اندروید مورد استفاده قرار گیرد

PS5

کنترلر PS5 راه خود را به PlayStation Remote Play باز کرد

یکی از بهترین ویژگی های PS5 کنترلر Dualsense است. بازخورد لمسی همهجانبه و محرک های پویا برخی از نکات کلیدی فروش بازی های نسل بعدی کنسول جدید سونی هستند. اکنون سونی بالاخره پشتیبانی از کنترلر PS5 Dualsense را به برنامه PlayStation Remote Play در اندروید آورده است. به‌روزرسانی جدید به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از کنترلر پلی استیشن۵ از بازی‌های PS5 از راه دور در دستگاه‌های اندرویدی خود لذت ببرند.

البته این به‌روزرسانی جدید فقط برای کاربران دارای دستگاه‌های دارای اندروید ۱۲ در دسترس است. گیمرهای دارای نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید همچنان می‌توانند از  کنترلر Dualshock PS4 لذت ببرند، همانطور که قبلاً نیز وجود داشت اما به روز رسانی های جدید برای آن کنترلر در اندروید ۱۲ خواهد آمد. ویژگی‌های جدید Dualshock 4 در نسخه اندروید ۱۲ این برنامه شامل پشتیبانی از پد لمسی، حسگر حرکت، رامبل و نشانگر باتری است.

از آنجایی که نسخه جدید این سیستم عامل تنها در ماه گذشته منتشر شد، دیدن به‌روزرسانی‌های جدید تنها در اندروید ۱۲ تعجب‌آور است. دستگاه‌های اندروید معمولاً برای دریافت به‌روزرسانی‌های جدید سیستم‌عامل زمان زیادی را باید انتظار بکشند. حتی گوشی های اندرویدی خود سونی نیز هنوز آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت نکرده اند. با این حال، سونی با این آپدیت جدید به وضوح برای آینده بازی از راه دور در اندروید آماده می شود.

به‌روزرسانی اندروید سونی شش ماه پس از اضافه شدن پشتیبانی از PS5 Dualsense به برنامه Remote Play در دستگاه‌های iOS ارائه می‌شود. بنابراین، به محض اینکه اندروید ۱۲ در دست کاربران بیشتری قرار گیرد، طرفداران هر کدام از این دو گوشی می توانند از بازی از راه دور Dualsense لذت ببرند. البته با این شرط که خود PS5 را داشته باشند.

Remote Play از زمان عرضه PS5 پشتیبانی زیادی از سونی دریافت کرده است. به‌روزرسانی‌های سال گذشته به کاربران این امکان را داده است که بازی‌های خود را در دستگاه‌های بیشتری، از طریق داده تلفن همراه و از PS5 بازی کنند.

 

بیشتر بخوانید: آیا پلی استیشن ۵ هک میشود؟

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x