سونی می‌تواند کنسول بازی جدیدی را قبل از PS5 Pro منتشر کند

سونی چه چیزی برای ما در نظر گرفته است؟

PS5 امسال سه ساله خواهد شد و طبق سنت، در حال حاضر صحبت های زیادی در مورد جانشین آن و یک به روز رسانی میان نسلی، که در زبان عامیانه به عنوان PS5 Pro شناخته می شود، وجود دارد. بسیاری انتظار دارند که این مورد ممکن است در مقطعی در سال ۲۰۲۳ به دست آید. اما یکی از کارشناسان برجسته معتقد است که طرفداران پلی استیشن می توانند حتی قبل از PS5 Pro با سخت افزار جدید بازی مواجه شوند.

تام هندرسون  در آخرین پخش زنده خود  از Insider Gaming حواستان را جمع کرد.

در جریان، او خاطرنشان کرد: «همچنین قطعه دیگری از سخت افزار سونی وجود دارد که قبل از Pro منتشر خواهد شد که احتمالاً به زودی در مورد آن صحبت خواهم کرد.

سخت‌افزاری از سونی بیشتر از آنچه در مورد آن گزارش شده است می‌آید.” او در ادامه از طریق توییتر توضیح داد که با وجود تاریخ اول آوریل، این یک شوخی اول آوریل نبود.

برای کسانی که می پرسند، سخت افزار جدید سونی که در استریم دیروز به آن اشاره کردم هنوز در مورد آن گزارش نشده است. ۲ آوریل ۲۰۲۳

مطمئناً، با توجه به تاریخ انتشار مورد انتظار PS5 Pro (که خود هنوز به طور رسمی وجود ندارد) در سال جاری، این آخرین قطعه سخت افزاری باید در مراحل آخر توسعه باشد. این نشان می دهد که سال ۲۰۲۳ بسیار شلوغ برای بخش بازی سونی با Dualsense Edge و PSVR2 که هر دو در حال حاضر در سال جاری عرضه می شوند، نشان می دهد.

کنسول دستی جدید؟

PS5 Pro

توضیح هندرسون مبنی بر اینکه سخت افزار «هنوز گزارش نشده است» به نظر می رسد که PS5 شایعه شده را با یک درایو دیسک جداشدنی تخفیف می دهد، بنابراین شاید چیزی کاملاً غیرعادی باشد.

گمانه زنی ها و هیجانات اولیه در رسانه های اجتماعی این است که یک PSP یا PS Vita جدید ممکن است در راه باشد.

اگر موفقیت نینتندو سوییچ اتفاق بیفتد، سونی ممکن است عاقلانه باشد که سعی کند یک رقیب قابل حمل با فضای کمی بیشتر به بازار معرفی کند.

PS Vita که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، آخرین تلاش جدی سونی برای تولید گوشی دستی بود و در حالی که طرفداران زیادی دارد، فروش آن برای فرار از توقف تولید آن در سال ۲۰۱۹ کافی نبود.

در مواجهه با Nintendo DS بسیار ارزان‌تر، PSP و PS Vita با وجود عملکرد بهتر با مشکل مواجه شدند. اما امروزه، با توجه به موفقیت سوییچ در قیمت ۲۹۹ دلار، قیمت عرضه ۲۴۹ دلاری ویتا کمی منطقی تر به نظر می رسد.

در حالی که فعلاً همه اینها حدس و گمان است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار به اینجا بروید.

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

1.7 3 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x