PUBG به مدت 1هفته رایگان شد

PUBG به مدت ۱هفته رایگان شد!

PUBG به مدت ۱هفته رایگان شد و ماموریت های خاصی برای بازیکنان جدید وجود دارد.

 

PUBG به مدت 1هفته رایگان شد
PUBG به مدت ۱هفته رایگان شد

اگر در چهار سال گذشته به دنبال Player Unknown’s Battlegrounds (یا PUBG: Battlegrounds به عنوان نام تجاری جدید و طولانی بازی) بوده اید اما هنوز کاملاً خود را متقاعد نکرده بودید که این بازی را انجام دهید و مطمئن نبودید که این بازی ممکن است برای شما جالب باشد یا خیر، باید بدانید که در حال حاضر می توانید این بازی نبرد بتل رویال را به صورت رایگان در رایانه شخصی بازی کنید.

PUBG به مدت 1هفته رایگان شد
PUBG به مدت ۱هفته رایگان شد

هفته ی رایگان PUBG در حال حاضر در Steam در حال انجام است و به علاقمندان فرصت می دهد تا دوشنبه آینده یعنی ۱۶ آگوست، همه حالت ها و نقشه های موجود را بازی کنند. البته ، این شامل نقشه جدید Taego PUBG است که بازیکنان را به دهه ۱۹۸۰ در کره جنوبی می برد.

PUBG به مدت 1هفته رایگان شد
PUBG به مدت ۱هفته رایگان شد

Taego دومین نقشه ۸*۸ کیلومتری PUBG بعداز مپ میرامار عرضه شده در سال ۲۰۱۷ است که برای تعدادی از ویژگی های کلیدی جدید، از جمله قابلیت احیای خود و مکانیک Comeback BR ​​جدید Gulag esque قابل توجه است. دومین ویژگی جدید این است که به بازیکنانی که قبل از اولین منطقه آبی می میرند این امکان را می دهد که در صورت زنده ماندن در برابر سایر بازیکنان در یک Comeback Arena جداگانه ، مجدداً به زمین اصلی مسابقه برگردند و به ادامه ی نبرد بپردازند.

 

با گیمریما همراه باشید و برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x