رونمایی از فصل جدید demon veil در بازی rainbow six siege

فصل demon veil اومده که سال هفتم بازی rainbow six siege رو شروع کنه و همراه با خودش کلی تغییرات به بازی و همچنین یک operator جدید آورده با ما همراه باشید تا تمامی تغییرات demon veil رو بهتون بگیم.

رونمایی از defender جدید به نام Azami

azami

در سال هفتم بازی، ubisoft هنوز فرمت یک operator در سیزن را جلو می برید و operator فصل demon veil یک defender به نام Azami می باشد.

این شخصیت با استفاده از kunai هایی می تواند یک سپر آهنی جلوی درها بگذارد و از ورود attacker ها به objective جلوگیری کند و یا موقعیت های جدیدی برای محکم کردن دفاع defender ها ایجاد کند.

نقشه جدید به نام emerald plains در اواسط فصل

emerald plains

بعد از نزدیک ۳ سال بازی rainbow six siege یک نقشه جدید به بازی در demon veil اضافه می کند به نام emerald plains که در ایرلند قرار گرفته است

این نقشه دارای سقف های بلندی است که attacker ها می توانند ورود خود به داخل emerald plains را از آنجا شروع کنند (مانند نقشه kafe dostoyevsky) .

تنها نکته منفی این است که این نقشه در اواسط فصل demon veil به بازی اضافه می شود و در شروع فصل در بازی قرار ندارد اما سازندگان بازی تایید کردند که map rework جدیدی در این فصل قرار ندارد.

مد جدید team deathmatch بازی rainbow six siege را بزرگتر می کند

team deathmatch

با آمدن demon veil، مد team deathmatch برای همیشه به بازی rainbow six siege اضافه می شود و ubisoft تایید کرده که علاوه بر این مد، باید انتظار permanent game mode های بیشتر را در سال هفتم این بازی نیز داشته باشیم.

در این مد شما اصلا gadget ندارید و operator های شما با سلاح های خود وارد یک نقشه team deathmatch می شوند، همچنین در این مد abandon penalty وجود ندارد پس شما می توانید قبل از شروع مچ های ranked و unranked، خودتان را در این game mode آماده کنید.

attacker re-pick بعد از تست شدن در سال قبل بالاخره به بازی اضافه می شود

attacker re-pick

بعد از تست کردن در operation high caliber بالاخره attacker re-pick در demon veil به بازی اضافه می شود.

این به این معناست که attacker ها بعد از شروع بازی می توانند تا سه ثانیه قبل از پایان preparation phase، شخصیت خود را تغییر دهند و شخصیت بهتر برای تیم خود را به بازی بیاورند.

اما defender ها این کار را نمی توانند انجام بدهند و این کار بیشتر برای این انجام شده تا attacker ها احساس سختی نکنند (برای اینکه در سال های گذشته defender ها kit های بسیار قوی تری نسبت به attacker ها داشتند).

attacker re-pick به همه گیم مود ها بجز arcade اضافه می شود.

rework شخصیت goyo به بازی اضافه می شود

goyo

آخرین تغییرات بازی در demon veil اضافه شدن rework شخصیت goyo می باشد.

goyo در سال ششم بازی قرار بود که تغییراتی را دریافت کند اما سازندگان این rework را به تاخیر انداختند تا بتوانند آن را بهتر عملی کنند اما با لایو شدن آپدیت demon veil این rework برای goyo نیز به بازی اضافه می شود.

این شخیت volcan های خود را دیگر به shield وصل نمی کند و می تواند در نقاط مختلف مپ بازی آنها را متصل کند اما کارکرد آنها همچنان مثل قبل می باشد و شما با به آن تیر بزنید تا فعال شوند.

یک CGI short movie به نام sisters in arms به مناسبت تولد ۷ سالگی این بازی

sisters in arms

ubisoft به مناسبت تولد ۷ سالگی این بازی و شروع demon veil یک فیلم کوتاه به نام sisters in arms ساخته که در مورد خواهران bosak (یعنی ela و zofia می باشد) که می توانید این فیلم کوتاه را با رفتن به این لینک مشاهده کنید.

تاریخ عرضه demon veil

demon veil

شما می توانید demon veil را در تاریخ ۲۲ فبریه (۳ اسفند) در test server دانلود کنید ولی ubisoft فعلا تاریخ دقیق برای عرضه این آپدیت اعلام نکرده ولی هر وقت که تاریخ عرضه کامل این آپدیت اعلام شد در بخش اخبار آن را قرار می دهیم.

ممنون که با ما همراه بودید.

نوشته های مرتبط

1 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x