Read Dead Remaster

راک استار در حال ساخت Remaster برای Read Dead Redemption است

Red Dead Remaster

شاهد یک Remaster برای Read Dead Redemption خواهیم بود؟

گزارشات حاکی از آن است که راک استار مشغول ساخت یک Remaster  برای بازی قدیمی خود است.

این اطلاعات از یک منبع موثق،Chris Klippel، از Rockstar Mag  بدست آمده است. کریس حین جلسه پرسش و پاسخی که داشت، ادعا کرد که راک استار در حال ساخت یک Remaster  برای بازی Red Dead  است که شبیه به نسخه بازسازی شده GTA Trilogy خواهد بود.

چند سالی هست که طرفداران امیدوار به ساخت این Remaster  بوده اند و شایعات در اینترنت دست به دست میشده است.موفقیت Read Dead Redemption 2  باعث شده است تا طرفداران بیشتری خواهان این موضوع باشند.

با اینکه  این بازی بیشتر از یک ریمستر نخواهد بود، اما به بسیاری از بازیکنانی که موفق نشده اند تا نسخه اول این سری را بازی کنند، فرصتی میدهد تا یک بازی انقلابی را تجربه کنند.

این ادعا  زمانی مطرح شد که راک استار اعلام کرد در حال کار بر روی تعدادی از Remaster  های بازی خودش است، تابستان گذشته راک استار اعلام کرد که یک ریمستر برای GTA V برای کنسول های نسل جدید عرضه خواهد کرد.این خبر اما آمیزه ای از هیجان و خشم طرفداران بود، طرفدارانی که سال ها چشم انتظار نسخه جدیدی از GTA بودند.

محبوبیت فوق‌العاده GTA V به این معنی است که بسیاری از طرفداران از احتمال بازی روی PS5 و Xbox Series X/S هیجان‌زده شده‌اند. در همین حال، طرفدارانی که بخش آنلاین GTA V را بازی نمیکردند نا امید شدند.

ریمستر GTA Trilogy ماه گذشته معرفی شد و همان نوع هیجان/انتقاد متفاوتی را ازطرفداران مختلف خود را دریافت کرد.

این موضوع احتمالا برای ریمستر Read Dead هم صادق خواهد بود؛ با اینکه از استقبال طرفداران پر شماری بهره خواهد برد اما منتقدانی نیز خواهد داشت.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این Remaster  نداریم، اما احتمالا به این زودی ها منتشر نخواهد شد. همچنین احتمال میرود که بازیکنان میتوانند این بازی در کنسول های نسل جدید، و برای اولین بار روی PC داشته باشند.

 

بیشتر بخوانید: بازی های گیم پس ماه نوامبر

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x