Sony New Service

Sony سرویس اشتراکی ای را راه اندازی می کند تا با Xbox Game Pass رقابت کند

Sony

Sony  به جدال با Xbox Game Pass  میرود

گفته می شود Sony برای Playstation در حال کار بر روی یک سرویس اشتراک جدید است که به آن اجازه می دهد تا بهتر با Xbox Game Pass رقابت کند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، منابع آشنا با این پروژه، با نام رمز “اسپارتاکوس، اعلام کردند که این سرویس برای دسترسی به عناوین کلاسیک و مدرن، هزینه ماهانه دریافت می کند، قرار است در بهار راه اندازی شود و PlayStation Plus و PlayStation Now را در یک سرویس ترکیب می کند.

 

اسناد نشان داده شده به بلومبرگ نشان می دهد که Sony قصد دارد برند پلی استیشن پلاس را حفظ کند و PlayStation Now را حذف کند.

ظاهراً به مشتریان سرویسی با سه سطح ارائه می شود: یکی شبیه به وضعیت فعلی پلی استیشن پلاس است. دومی یک دسته بزرگ از بازی های PS4 و PS5 را ارائه می دهد. طبق گفته بلومبرگ، سطح سوم “دموهای گسترده، پخش بازی، و کتابخانه ای از بازی های کلاسیک PS1، PS2، PS3 و PSP” را اضافه می کند.

Sony

شایان ذکر است که جزئیات این سرویس ممکن است نهایی نشده باشد و همه چیز ممکن است از هم اکنون تا زمانی که راه اندازی شود تغییر کند.

اسپارتاکوس قصد دارد سرویس پلی استیشن پلاس Sony را با Xbox Game Pass که از زمان راه اندازی در سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۸ میلیون مشترک جمع آوری کرده است، رقابتی تر کند.

نه اینکه اعداد PlayStation Plus چیزی برای عرضه اندام ندارند، زیرا آخرین بار که شنیدیم، بیش از ۴۷٫۶ میلیون مشترک وجود داشت. اما، وقتی صحبت از پیشنهادات به میان می‌آید، مایکروسافت یک کتابخانه عظیم از بازی‌ها در دسترس دارد به‌علاوه عناوین زیادی که در روز اول عرضه به سرویس ارائه می‌شوند. در حال حاضر، Sony فقط سه عنوان – گاهی اوقات چند عنوان دیگر – در ماه از طریق پلی استیشن پلاس ارائه می دهد.

از سوی دیگر، PlayStation Now تا ۳۱ مارس حدود ۳٫۲ میلیون مشترک دارد و از سال ۲۰۲۰، بیش از ۸۰۰ بازی در این سرویس در دسترس قرار گرفته است و ماهانه تعداد بیشتری بازی اضافه می شود.

برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر باید صبر کرد و دید Sony و Playstation  چه برنامه ای در سر دارند.

 

بیشتر بخوانید: آیا PS5  هک میشود؟

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x