بازی ها از روز اول روی سرویس جدید PS Plus قرار نخواند گرفت

منتظر عرضه از روز اول روی PS Plus نباشید

PS Plus

سونی گفته است که قصد ندارد بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن خود را در روز اول در سرویس ارتقا یافته PS Plus عرضه کند. جیم رایان، مدیر عامل پلی استیشن در صحبت با GI.biz گفت که دلیل این امر به نحوه انتشار بازی های این شرکت در حال حاضر مربوط می شود.

رایان گفت:

ما احساس می‌کنیم در یک رابطه خوب با استودیوهایی هستیم که باهمدیگر میتوانیم سرمایه گذاری کنیم، که این امکان سرمایه‌گذاری بیشتر و موفقیت بیشتر را فراهم می‌کند. ما این چرخه را دوست داریم و فکر می کنیم گیمرهای ما نیز این را دوست دارند.

[از لحاظ] قرار دادن بازی‌های خودمان در این سرویس، یا هر یک از سرویس‌هایمان، پس از انتشار… همانطور که می‌دانید، این روندی نیست که ما در گذشته رفته‌ایم. ما احساس می کنیم اگر بخواهیم این کار را با بازی هایی که در استودیو پلی استیشن می سازیم انجام دهیم، این چرخه شکسته خواهد شد.

Jim-Ryan

او در ادامه گفت:

سطح سرمایه‌گذاری که ما باید در استودیوهایمان انجام دهیم ممکن نیست و فکر می‌کنیم تأثیر منفی بر کیفیت بازی‌هایی که انجام می‌دهیم چیزی نیست که گیمرها می‌خواهند.

روشی که مدل انتشار ما در حال حاضر کار می کند، هیچ منطقی ندارد. اما همانطور که همه ما می دانیم، همه چیز می تواند به سرعت در این صنعت تغییر کند.

 

با این حال، به گفته رایان، که گفت این تنها رویکردی است که شرکت در “کوتاه مدت” اتخاذ می کند، هیچ چیز مشخص نیست. پیشتر سونی نسخه جدیدی از PS Plus را معرفی کرده بود که رقیبی جدی برای گیم پس ایکس باکس محسوب میشود.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x