EA تاریخ انتشار Star Wars Jedi: Survivor را اعلام کرد

بازی جدید Star Wars در ۲۰۲۳ منتشر میشه

Star Wars Jedi: Survivor

Star Wars Jedi: Survivor رسماً رونمایی شد، این بازی دنباله‌ای بر Fallen Order است که در سال ۲۰۲۰ توسط شرکت Respawn Entertainment منتشر شد.

این رونمایی به عنوان بخشی از جشن Star Wars این هفته منتشر شد که تعدادی رونمایی دیگر را نیز به همراه داشت و در قالب یک تیزر تریلر کوتاه ارائه شد. شخصیت اصلی فیلم Cal Kestis قرار است در این دنباله بازگردد که انتظار می رود در سال ۲۰۲۳ عرضه شود، اگرچه پنج سال از اولین بازی گذشته است.

star-wars-jedi-fallen-order-2-star-wars-jedi-survivor-the-illuminerdi

مانند بسیاری از بازی‌ها، این یکی فقط یک تریلر سینمایی بود، بنابراین هیچ اشاره‌ای در مورد اینکه ممکن است گیم‌پلی چگونه باشد وجود ندارد. اگرچه احتمالاً می توان گفت که این فقط یک نسخه توسعه یافته از گیم پلی بازی اول خواهد بود. جالب اینجاست که Grand Inquisitor در تریلر ظاهر می شود که اخیراً در سریال Obi-Wan Kenob نیز حضور داشت.

طرفداران فکر می کنند که Cal ممکن است در Obi-Wan Kenobi حضوری کوتاه داشته باشد زیرا سریال در همان دوره زمانی اتفاق می افتد و این حضور از Grand Inquisitor چیزهایی را در این راستا نشان می دهد. همچنین در تریلر نشان داده شده است که Cal در مقابل یک Sith یا حداقل فردی با شمشیر نور قرمز قرار دارد و Cal نیز در مبارزه چندان خوب عمل نمی کرد.

Star Wars Jedi: Survivor

تریلر با نگاه Cal به مردی با موهای بلند در تانکر آب پایان می‌یابد، تانکری مشابه با Darth Vader که در فیلم‌ها دیده شده است. در حال حاضر مشخص نیست که این شخصیت چه کسی ممکن است باشد، اگرچه به وضوح به نحوی در داستان تاثیری کلیدی خواهند داشت.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، Star Wars Jedi: Survivor فقط برای نسل جدید خواهد بود، یعنی فقط PS5، Xbox Series X/S و PC. مدت زیادی است که در مورد این دنباله می دانیم، زیرا در ابتدای سال اعلام شد، اما زمان ساخت و عنوان آن تا کنون تایید نشده بود.

Respawn همچنین در حال کار بر روی دو بازی دیگر جنگ ستارگان به غیر از Star Wars Jedi: Survivor است، یکی بازی استراتژی و دیگری یک شوتر اول شخص.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x