Xbox App به مخاطب در مورد اجرای بازی روی pc پیام میدهد.

Xbox App به مخاطبان پیام میدهد اگر که pc آنها بتواند یک بازی را اجرا کند.

Xbox App

گیمرها دیگر مجبور نیستند سخت افزار خود را برای اجرای یک بازی به خطر بیندازند، زیرا به روز رسانی جدید Xbox App PC احتمال اجرای آن را نشان می دهد.

Xbox App

شکایتی که بسیاری از گیمرهای رایانه شخصی در چند سال اخیر داشته اند این واقعیت است که زمانی که فقط Steam برای اجرای بازی ها وجود داشت، اکنون چندین لانچر وجود دارد که باید آنها را دانلود کنند تا بتوانند عناوین مورد علاقه خود را بازی کنند. از Epic Games Launcher گرفته تا Battle.net گرفته تا Xbox App، یک گیمر رایانه شخصی برای دسترسی به کتابخانه کامل خود باید چند برنامه مختلف را باز کند. در حالی که برخی از این لانچرها، مانند Bethesda Launcher، دیگر وجود ندارند، برخی دیگر به طور مداوم به روز رسانی دریافت می کنند تا ثابت کنند ارزش نگه داشتن آنها را به عنوان نماد دسکتاپ دارند.

Xbox App یکی از این لانچرها است که بسیاری از گیمرها از نصب آن بر روی دستگاه خود خوشحال هستند. یکی از دلایل اصلی محبوبیت Xbox App این است که به Xbox Game Pass، سرویس اشتراک محبوب، دسترسی فوری می دهد. علاوه بر این، چندین ویژگی جدید به برنامه ارائه شده است که هدف آنها ارائه تجربه روان‌تر به بازیکنان رایانه شخصی است. Modding در ماه مارس سال جاری به Xbox App PC ارائه شد و اکنون یک ویژگی جالب جدید ممکن است از ناامیدی در بین گیمرهای رایانه شخصی جلوگیری کند.

ویژگی جدیدی که توسط Xbox عرضه شده است Game Performance Fit Indicator نامیده می شود و به گیمرها اطلاع می دهد که آیا رایانه شخصی آنها احتمالاً می تواند یک بازی را قبل از دانلود اجرا کند یا خیر.

اساساً، این بدان معناست که بازیکنان می‌توانند بدون گذراندن مراحل سخت دانلود آن و آزمایش تنظیمات، تشخیص دهند که آیا یک بازی روی ریگ آنها به خوبی اجرا می‌شود یا خیر، فقط متوجه می‌شوند که به هر حال هرگز به خوبی اجرا نمی‌شود. این ویژگی داده‌های عملکردی را از افرادی که رایانه‌های شخصی مشابه یک کاربر خاص دارند جمع‌آوری می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بدانند که آیا دستگاه خودشان احتمالاً نیازهای بازی را به خوبی انجام می‌دهد یا خیر.

Xbox App

این می تواند یک ویژگی فوق العاده مفید باشد، به خصوص برای مشترکین Game Pass، که دسترسی فوری به فهرست عظیمی از بازی ها دارند. با افزایش حجم فایل‌های بازی‌ها، مهم است که بدانیم آیا نسخه‌ای مانند Starfield ارزش فضایی را دارد که اشغال می‌کند یا خیر. اگر قرار است بازی به خوبی اجرا نشود، در وهله اول حتی ارزش دانلود را هم نخواهد داشت. در حالی که این ویژگی اکنون در Xbox App در حال اجراست، کاربران ممکن است فوراً نشانگر تناسب عملکرد را برای همه عناوین مشاهده نکنند، زیرا داده ها به طور مداوم جمع آوری می شوند.

Xbox App PC تنها برنامه مایکروسافت نیست که ویژگی‌ها و به‌روزرسانی‌های جدیدی دریافت می‌کند. اخیراً، اپلیکیشن موبایل ایکس‌باکس به کاربران اجازه می‌دهد تا «داستان‌هایی» از ماجراجویی‌های بازی خود بسازند، مشابه ویژگی اینستاگرام و فیسبوک به همین نام. با این حال، بعید است که این «داستان‌ها» بتوانند با سودمندی بررسی نحوه اجرای یک بازی روی ریگ کاربر قبل از دانلود آن مطابقت داشته باشند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x