EA Make Lord Of The Rings Mobile Games

EA یک بازی موبایلی درباره Lord Of The Ring میسازد

the_lord_of_the_rings_heroes_of_middleearth

Lord Of The Rings: Heroes Of Middle-Earth

Fellowship of the Ring، اولین فیلم از سه فیلم نمادین Lord Of The Rings سال گذشته ۲۰ ساله شد. علیرغم گذشت دو دهه از اقتباس سه گانه J. R. R. Tolkien در سینما، داستان های او اخیراً تیتر های خبری بوده است. عمدتاً به این دلیل که یک سریال  اسپین آف نیز در که Middle-earth قرار دارد در اواخر امسال(میلادی) منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، دیروز نیز EA اعلام کرد که در حال کار بر روی یک بازی موبایل کاملاً جدید Lord Of The Rings است.

the-lord-of-the-rings-feature-image

جزئیات در مورد نحوه عملکرد و ظاهر این بازی نقش آفرینی هنوز کامل نیست، حتی اگر آزمایش بتا برای آن در تابستان آغاز شود. چیزی که ما تاکنون می دانیم نام The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth است که EA با شرکت Middle-earth Enterprises برای ساخت عنوان جدید شریک شده است و این بازی رایگان خواهد بود.

EA-announces-a-new-Lord-of-the-Rings-game-first

علیرغم اینکه هنوز هیچ تصویری از بازی فاش نشده است، EA تایید کرده است که آن RPG خواهد بود و دارای “deep collection systems” است. این ممکن است اشاره ای به فهرست شخصیت هایی باشد که در Heroes of Middle-earth خواهند شد. هنوز هیچ خبر قطعی ای در مورد اینکه چه کسی از بازیگران و شخصیت‌ها در آن هستند وجود ندارد. با این حال، ظاهراً بازی همه چیز در Middle-earth، از جمله Hobbit، را در بازی قرار داده و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در میان برخی از معروف‌ترین داستان‌های Tolkien بجنگند.

از آنجایی که تست بتا برای Heroes of Middle-earth در تابستان آغاز خواهد شد، این شانس وجود دارد که قبل از اینکه The Rings of Power در سپتامبر امسال عرضه شود، بتوانیم آن را بازی کنیم. با این حال، با نگاهی اولیه به RPG موبایلی که هنوز ارائه نشده است، بعید به نظر می رسد که Heroes of Middle-earth تا قبل از پخش اسپین آف منتشر شود و شاید حتی قبل از پایان سال به طور گسترده در دسترس نباشد.

نظر شما چیه؟ یه بازی موبایلی در دنیای Lord Of The Ring میتونه جذاب باشه؟

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x