Vanguard Multiplayer

بخش Multiplayer بازی COD:Vanguard رایگان میشود!

Call Of Duty Vanguard free Multiplayer

بخش Multiplayer بازی  COD:Vanguard به صورت موقت رایگان میشود!

هر بازیکنی در جهان به زودی می‌تواند بخش Multiplayer بازی Call of Duty: Vanguard را به صورت رایگان دانلود و بازی کند. به عنوان بخشی از یک ابتکار در حال انجام برای Call of Duty، اکتیویژن اولین آخر هفته دسترسی رایگان را برای Vanguard در روز سه شنبه معرفی کرد. این یک کار رایج در ۲ سال گذشته بوده است زیرا به بازیکنانی که از خرید مطمئن نیستند امکان تجربه آن را میدهد.

آخر هفته Multiplayer رایگان همزمان با انتشار Shipment، نقشه مورد علاقه طرفداران در Call of Duty منتشر میشود. Shipment که کوچک‌ترین نقشه‌ای است که تا به حال برای این فرنچایز ایجاد شده است و در اکثر عناوین غیرTreyarch پایه اصلی بوده است. در روز چهارشنبه، ۱۷ نوامبر منتشر می شود، و اندکی پس از آن، آخر هفته چند نفره رایگان برای Vanguard فرا می رسد.

دوره دسترسی رایگان برای بازی چند نفره ونگارد از ۱۸ نوامبر آغاز می شود و در ۲۲ نوامبر به پایان می رسد. در این مدت، بازیکنان می توانند Vanguard را به صورت رایگان بر روی PC، پلی استیشن ۴/۵، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S دانلود کنند. تنها کاری که بازیکنان باید انجام دهند این است که به فروشگاه های سیستم مربوطه خود (PS Store، Xbox Store، Battle.Net،Steam،….) رفته و Vanguard را جستجو کنند. تا زمانی که حساب Activision داشته باشند، می توانند برنامه را دانلود کرده و شروع به بازی کنند.

همچنین انتشار با Shipment در ۱۷ نوامبر می‌تواند اولین به‌روزرسانی بزرگ وصله Vanguard باشد. Sledgehammer Games تایید کرده است که این هفته نسخه ای برای شاتگان و رفع باگ ها ارائه می شود. احتمالاً هیچ زمانی بهتر از قبل از اینکه هزاران خریدار بالقوه برای اولین بار از بخش Multiplayer بازی Vanguard استفاده کنند، برای انتشار این به‌روزرسانی وجود ندارد. با این حال، هنوز تاریخی برای به روز رسانی تایید نشده است.

 

بیشتر بخوانید: کاهش فروش ۴۰ درصدی Call Of Duty 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x