Halo TV Series

از تریلر و تاریخ انتشار سریال تلوزیونی ۲۰۲۲ Halo رونمایی شد

سریال Halo در ۲۴ ماه مارس ۲۰۲۲ معرفی میشود

Halo

پس از سالهای طولانی انتظار، تاخیر های پیاپی، تعداد زیاد نویسندگان و تلاشی که یک تیم کامل در پی آن بود بالاخره سریال Halo در راه است و تاریخ آن ۲۴ مارس ۲۰۲۲(۴ فروردین ۱۴۰۱) اعلام شده است.

اولین نگاه خود را به مجموعه تلویزیونی Halo در نمایشگاه بیستمین سالگرد Xbox در نوامبر ۲۰۲۱ داشتیم. سپس، یک تیزر کوتاه دیگر را در نوامبر قبل از انتشار یک تریلر در اواخر سال دریافت کردیم.

تریلر منتشر شده را اینجا میتوانید ببینید.(فیلتر شکن روشن کنید)

شرکت سازنده این نمایش، Paramount، شب گذشته یک تریلر دو دقیقه ای برای نمایش پریمیوم منتشر کرد و اطلاعات بیشتری در مورد انتظارات از این پروژه بسیار مورد انتظار به ما می دهد. به نظر می‌رسد که نمای کلی تریلر نشان می‌دهد که ما از اصل بازی‌ها فاصله می‌گیریم. به نظر میرسد کشف حلقه Halo واقعی متفاوت است و اسپارتان های بیشتری در آنجا وجود داشته باشند، همچنین به نظر می رسد مقام های عالی رتبه UNSC  نسبت به چیف و هالسی محتاط باشد و میشه گفت این تغییرات در نوع خودش جالب است.

طرفداران Halo همچنین ممکن است متوجه شوند که ما یک موسیقی ارکسترال نسبتاً معمولی را در تریلر سریال میشنویم، نسبت به موسیقی نمادین Halo. آیا ما واقعاً خواهیم دید که این موسیقی آیکونیک اصلاً در سریال ظاهر می شود؟ آیا پارامونت موسیقی القا کننده بازی را برای سریال Halo نیز بکار میبرد؟ و آیا در سوالی بهتر، موسیقی در سریال بهتر از آشغال در تیزر بالا خواهد بود؟ باید منتظر بمانیم و ببینیم.

Halo TV Series

انتظار طولانی برای این سریال نه قسمتی بوده است، بنابراین امیدواریم صبر ما نتیجه دهد. این سریال پیشرفت نسبتاً مشکلی داشت و حتی استیون کین – مجری سریال – را در اوایل سال جاری از دست داد.

در این سریال پابلو شرایبر از خدایان آمریکایی به عنوان مرد پشت کلاه ایمنی نمادین انتخاب می شود و ناتاشا مک الهون در نقش دکتر کاترین الیزابت هالسی (بسته به برداشت شما از کل رابطه عجیب و غریب، “مامان” یا “دوست دختر” استاد چیف به بازیگران می پیوندد.) بازیگر کورتانا، جن تیلور، نیز نقش خود را برای این نمایش بازی خواهد کرد. اگرچه از فیلم تریلر بالا خواهید دید که او این بار برهنه و آبی نیست.

این سریال در Paramount+ در ایالات متحده پخش خواهد شد اما خب طبیعتا در ایران میتوانید از سایت های دانلود فیلم آن را پیدا کنید!

شما به این سریال امید دارید؟ مثل سریال Witcher قوی خواهد بود؟

 

 

بیشتر بخوانید: سونی استودیو Bungie را با مبلغ ۳٫۶ میلیارد دلار خریداری کرد

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x