بازی قرون وسطایی Wartales در راه است!

بازی مدیرتی، جهان باز و قرون وسطایی Wartales ساخته ی استودیوی Shiro Games به زودی به صورت Early Access راه اندازی می شود.

در طول نمایشگاه دیجیتالی MIX Next درآخر هفته گذشته، که برای بازی‌های مستقل آینده برگزار شد، تاریخ انتشار بازی شبیه‌سازی و استراتژی Wartales اعلام شد.

این بازی زیبا و پرجزئیات از طرف سازندگان بازی محبوب Northgard، یعنی Shiro Games در روز چهارشنبه، ۱ دسامبر به صورت Early Access در دسترس خواهد بود.

Wartales

Wartales یک بازی تاکتیکی و استراتژی است که در آن شما مدیریت گروهی از سربازان در محیطی قرون وسطایی به نام Edoran را بر عهده دارید.

بازیکنان در یک سرزمین ویران شده توسط طاعون بازی را آغاز میکنند، جنگ های مختلفی را برای مقابله با دشمنان ترتیب میدهند و قلمرو خود را گسترش میدهند.

این بازی بسیار طبیعی و شبیه به جنگ ها و زندگی های قرون وسطا ساخته شده است، به صورتی که سربازان شما در پایان هر هفته، دور هم اطراف آتش جمع میشوند تا غنیمت ها و غذا های غارت شده را بین هم تقسیم کنند و به هم برای جگ های پیش رو روحیه بدهند!

Wartales

نیکلاس کاناس، کارگردان این بازی در مصاحبه با سایت PC GAMER گفت:

استقبال از رونمایی Wartales در نمایشگاه PC GAMERS تابستان امسال بهتر از آن چیزی بود که انتظار داشتیم.

“ما مشتاقیم دروازه‌های Edoran را با راه‌اندازی Wartales در Steam Early Access در ۱ دسامبر (۱۰ آذر ماه)، باز کنیم. شمشیر‌های خود را تیز کنید، بهترین زره‌های خود را آماده کنید و برای یک ماجراجویی جنگی در دوران تاریک اروپا آماده شوید!

طبق گفته ی نیکلاس کاناس، بازی Wartales حدود یک سال در حالت Early Access  باقی خواهد ماند و در طول این مدت مناطق قابل کاوش بیشتری به بازی اضافه خواهد شد.

Wartales  تنها برای PC و روی پلتفرم Steam در دسترس خواهد بود و نسخه ی آزمایشی آن را هم اکنون از طریق این لینک می توانید دانلود کنید.

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x