GTA 6 از سال ۲۰۱۴ در دست ساخت بوده!

بیش از یک دهه کار روی GTA 6

GTA 6

منصفانه است که بگوییم طرفداران GTA مدت هاست که منتظر چیزی هستند، هر چیزی که درباره بازی بعدی GTA باشد و کمی آنها را سرگرم کند. ۹ سال از انتشار بازی GTA V میگذرد و این زمان واقعا طولانی ای است؛ برای اینکه مدتش را بسنجید کافیست این رو در نظر داشته باشید در نسل مختلف از کنسول ها GTA V حضور داشته است!

اما یک خبر خوب برای طرفداران این است که طبق یک گزارش جدید، راکستار به مدت هشت سال از آن ۹ سال را به سختی روی GTA 6 کار کرده است و از سال ۲۰۱۴ ساخت مورد انتظار ترین بازی تاریخ(واقعا شاید بدون اغراق همین باشد) را شروع کرده است. این اطلاعات توسط منبع مورد اعتمادی، یعنی Jason Schreier از بلومبرگ منتشر شده است.

GTA 6 Car

 

در حالی که این گزارش اطلاعات پراکنده زیادی از موضوعات مختلف هم داشت، اما نکات مهمی در مورد GTA 6 نیز به ما داده است. در رابطه با جدول زمانی بازی، منابع نزدیک به این پروژه گفتند که از سال ۲۰۱۴ استارت اش خورده است، اما هنوز حداقل دو سال از عرضه آن باقی مانده است.

 

بیشتر بخوانید: آخرین شایعات درباره GTA 6

 

این به معناست که راکستار حداقل یک دهه را صرف ساخت این بازی کرده است. این به تنهایی می‌تواند نشان‌دهنده ارزش بازی GTA 6 باشد. علاوه بر این، بلومبرگ در این گزارش ادعا می‌کند که اعضای تیم خاصی که در استودیوی Rockstar در ادینبورگ کار می‌کردند، اوایل امسال شرکت را ترک کردند و دلیل خروج از آن را نا امیدی از عدم پیشرفت در GTA 6 ذکر کردند.

Female Character

یکی از دلایلی که ساخت GTA 6 طول کشیده است، ممکن است به نقشه آن مربوط باشد. طبق همین گزارش، برنامه اولیه برای بازی بعدی GTA این بود که بزرگترین نقشه تاریخ این سری را داشته باشد، شهرهایی که از مناطقی در آمریکای شمالی و جنوبی الهام گرفته شده اند. بعداً تصمیم گرفته شد که شاید این ایده کمی بیش از حد جاه طلبانه باشد، برای همین خواستند که بازی در یک شهر با الهام از میامی اتفاق بیفتد، اما پس از عرضه، مناطق جدیدی اضافه شود و نقشه بازی در طول زمان تکامل یابد.

در جای دیگر این گزارش، شایعاتی مبنی بر اینکه GTA 6 اولین کارکتر زن در این تاریخ این سری را داشته باشد، وجود دارد. ظاهراً دو شخصیت اصلی وجود خواهند داشت که در داستانی با الهام از Bonnie و Clyde با هم کار می کنند. ممکن است مدتی طول بکشد تا این اخبار تایید شوند ولی خب باید ببینیم راکستار ایندفعه چه آشی برایمان پخته است.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

3.8 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x