شایعه: به‌روزرسانی GTA Online ممکن است مایکل را بازگرداند.

GTA Online

مایکل، صداپیشه شخصیت اصلی بازی Grand Theft Auto 5، شایعه‌ای مبنی بر بازگشت او برای به‌روزرسانی GTA Online می‌افزاید.

Gta online

GTA Online یکی از محبوب ترین بازی های جهان است. جای تعجب نیست که انتظار برای به روز رسانی بعدی Rockstar برای GTA Online به راحتی با رونمایی از Grand Theft Auto 6 قابل مقایسه است. با این حال، به ندرت پیش می آید که Rockstar به این به روز رسانی ها اشاره کند یا آنها را اذیت کند قبل از اینکه آماده ارائه آنها شود. به همین دلیل است که سرنخ‌هایی برای به‌روزرسانی بعدی GTA Online، خواه در مورد محتوای به‌روزرسانی باشد یا پنجره انتشار، نادر است. با این حال، ند لوک، صداپیشه مایکل، اخیراً سرنخ جدیدی برای گیمرها ارائه کرده است.

اخیراً شایعه‌ای در مورد احتمال بازگشت مایکل قهرمان Grand Theft Auto 5 در به‌روزرسانی GTA Online منتشر شده است، دقیقاً مانند آنچه فرانکلین قبلاً انجام داده است. Datamines به یک NPC جدید در نقطه ای از Grand Theft Auto Online اشاره کرده است که در مقابل Record A Studios به عنوان “movie_set” معرفی شده است.

به طور تصادفی، ماموریت The Contract GTA Online تایید کرد که مایکل در حال حاضر برای Solomon Richards در استودیوی فیلم Richards Majestic Productions کار می کند. طرفداران به این نتیجه رسیدند که هر محتوای مربوط به استودیو فیلم باید شامل بازگشت مایکل باشد.

Gta online

هر گونه پاسخی از سوی لوک که با شایعه بازگشت او به صدای مایکل مرتبط باشد، توسط انجمن Grand Theft Auto Online به عنوان نشانه ای از صحت این شایعه پذیرفته می شود. اما این واقعیت که لوک ابتکار عمل برای اظهار نظر در مورد این موضوع را به دست گرفت و مقاله ای را که احتمالا خوانده بود بازنشر کرد، باعث شد طرفداران جشن بگیرند.

واضح است که در حال حاضر هیچ اعلامیه یا تایید رسمی مبنی بر اینکه مایکل از طریق یک آپدیت جدید به GTA Online می آید، وجود ندارد و اصلاً خبری از به روز رسانی جدید در حال حاضر وجود ندارد. اگر این شایعه درست باشد و مایکل بازگردد، همچنین هیچ بازه زمانی برای زمان ارائه آن به‌روزرسانی وجود ندارد.

چیزی که می توان با اطمینان گفت این است که Rockstar در آینده قابل پیش بینی به به روز رسانی برای GTA Online ادامه خواهد داد. همچنین، Rockstar تمایل زیادی برای بازگرداندن شخصیت‌های Grand Theft Auto برای به‌روزرسانی‌های GTA Online خود نشان داده است. بقیه باید منتظر اعلام رسمی Rockstar باشند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Grand Theft Auto Online هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x