Apex Legends 3rd Anniversary

Apex Legends به مناسبت سومین سالگرد خود پاداش هایی رایگان به بازیکنان میدهد

ریوارد های رایگان خود را در Apex Legends از ۸ فوریه میتوانید دریافت کنید‌‌

Apex Legends به مناسبت سومین سالگرد خود یک سری ریوارد هایی را برای بازیکان درنظر گرفته است و این ایونت از ۸ فوریه آغاز میشود. شما با لاگین کردن به اکانت خود، میتوانید آنها را دریافت کنید. با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر جزئیات این خبر بپردازیم.

Apex Legends Aanniversary

 

همانطور که اخیراً اخبار کافی از Apex Legends وجود نداشت، این بازی محبوب بتل رویال از Respawn Entertainment نیز به سه سالگی خود نزدیک شده است. برای جشن گرفتن، همه بازیکنان می‌توانند پک های رایگان را در طول ماه فوریه و همچنین برخی از Legends جدید را در صورتی که هنوز به باز کردن آن‌ها نرسیده‌اند، دریافت کنند.

این جوایز به سه دوره مختلف تقسیم می شود، در مجموع ده پک (نه موضوعی و یک افسانه ای) در کنار خود Octane، Wattson و Valkyrie در دسترس خواهد بود.

تایم لاین جوایز به صورت زیر است:

 

  • ۸ تا ۱۵ فوریه: اکتان و سه پک thematic
  • ۱۵ تا ۲۲ فوریه: واتسون و سه پک thematic
  • ۲۲ فوریه تا ۱ مارس: Valkyrie، سه پک thematic، و یک پک Legend

 

فصل جدید همچنین به‌روزرسانی قابل‌توجهی را برای نقشه Olympus و همچنین یک حالت کنترل بازی جدید به همراه خواهد داشت که در آن تیم‌های ۹ نفره باید بر سر نقاط تعیین شده روی نقشه مبارزه کنند. با respawn های نامحدود، مطمئناً یک نفس تازه از تجربه معمولی بتل رویال Apex Legends خواهد بود.

در مجموع، این تبلیغ در سومین سالگرد کمک کرده است که فصل ۱۲ به عنوان یک زمان عالی برای ورود به بازی مشخص شود، اگر مدتی است که آن را کنار گذاشته اید. یکی از بزرگترین موانع در یک حساب کاربری تازه، قفل شدن تمام شخصیت‌های DLC است، بنابراین برداشتن گام‌هایی برای کاهش آن مانع یک حرکت رو به جلو محسوب میشود.

این تنها یک روز پس از آن است که فصل دوازدهم Apex Legends از طریق تریلر سینمایی Stories from the Outlands در اینترنت فاش شد. این نگاه خیره کننده به جهان، یک شخصیت جدید به ما نشان داد – Mad Maggie – که در ۸ فوریه به گروه گسترده شخصیت های حاضر در بازی های Apex می پیوندد.

 

طرفدار این بازی هستید؟

 

 

بیشتر بخوانید: هرآنچه درباره WWE2K 22 باید بدانیم

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x