Apex Legends محتوای Battle Pass فصل 14 را فاش می کند.

Apex Legends محتوای Battle Pass فصل ۱۴ را فاش می کند.

Apex Legends

قبل از شروع فصل ۱۴، یک تریلر جدید آنچه را که فصل Hunted در بازی Apex Legends در این هفته منتشر خواهد شد، نشان می دهد.

Apex Legends

فصل ۱۴ Apex Legends به سرعت در حال نزدیک شدن است و قرار است در ۹ آگوست آغاز شود. به نظر می رسد فصل آینده که برای معرفی شخصیت جدید Vantage، و همچنین مجموعه ای از تغییرات در چیدمان Kings Canyon قرار دارد، یک تجربه کلی جدید باشد.

اگر بخاطر skin جدید Wraith نبود این battle pass بی معنی میشد همزمان با به نمایش گذاشته شدنه skin جدید “Veteran Voyager” و همچنین نشان دادن skin سلاح Wingman به طرفداران که استایل مشابهی داشتن.پس از ترکیب Wraith و Wingman، طرفداران Caustic خوشحال خواهند شد که ببینند دانشمند دیوانه با جدیدترین battle pass در حال گرفتن skin است.

“Caustic “Field Research را شخصیتی طاس شده و زخم بزرگی روی چشم راستش بیرون می زند، ظاهری منحصر به فرد را به شخصیت می دهد. همچنین Skin ای برای بازیکنان برای باز کردن قفل Vantage وجود خواهد داشت و تریلر Finisher ای برای Vantage که به همراه دوست خوفاشش Echo انجام داده می شود نشان داد.

تریلر فصل ۱۴ Apex Legends

جدا از skin های Wraith و Caustic، طرفداران نگاهی به skin Reactive آینده‌ای که در فصل ۱۴ به Triple Take می‌آید را می‌بینند که پس از اتمام battle pass باز می‌شود.

Skin Reactive “The Fortune Hunter” دارای طرح رنگی خالدار سفید و سیاه با عناصر طلایی است و همانطور که برای skin های Reactive معمولی است.

کشتن دشمنان Triple Take را به‌صورت الکتریکی شارژ می‌کنند و در وسط اسلحه دیده می شود. Kings Canyon که به تازگی بازسازی شده است. آخرین گنجاندن در تریلر، معرفی روشی جدید برای مقابله با چالش‌های battle pass با حذف حالتی است که باید در آن تکمیل شوند.

فصل ۱۴ تقریباً از راه رسیده است و تریلرهای battle pass همیشه هیجان طرفداران را افزایش می دهند. از آنجایی که فقط چند ساعت دیگر باقی مانده است، حتماً battle pass فصل ۱۳ را به پایان برسانید تا برای خرید جدیدترین Apex Coins battle pass، تهیه کنید و یک مجموعه منحصر به فرد دیگر از cosmetic items برای فهرست رو به رشد Apex Legends داشته باشید.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Apex Legends هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Switch، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x